Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Trailer Exotisch Eiland

ninaprutsninapruts Berichten: 630
Vandaag werd de trailer van Exotisch Eiland aangekondigd. Verwacht op 27 juni 2013, nog even dus!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QyZcBImBhVY#!

Het lijkt me zo gaaf om peuters te leren zwemmen (check de schattige zwembandjes!), ook de water-cocktailbar en -eindelijk- de glijbaan zijn welgekomen voorwerpen!


Reacties

  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    april 2013 aangepast
    Mij lijkt het runnen van een hotel erg leuk :)
    En daarnaast vind ik het super dat je huizen aan het strand kunt bouwen en een soort van woonboot (en dan gigantisch!) kunt maken. Ik kijk er in ieder geval naar uit. Het duurt alleen nog zo lang, maar als het goed is heb ik dan alle tijd om te spelen omdat ik dan hopelijk afgestudeerd ben :D
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    april 2013 aangepast
    Jaaa een gigawoonboot die niet kan zinken..ik vind hem nou al geweldig de nieuwe uitbreiding..ik leg voor de zekerheid mijn verjaardagsgeld weg speciaal voor dat spel..
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2013 aangepast
    Als het spel nou net zo soepel zou lopen als het filmpje he. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    april 2013 aangepast
    ^haha ja inderdaad.
    Weet iemand of dit een nieuwe wereld is of een wereld zoals in wereldavonturen of universiteit?
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    april 2013 aangepast
    @Renee030303 Ik weet bijna zeker dat het een gewone wereld is, dus niet iets waar je naar toe moet reizen, maar we zullen zien.

    16 april is er weer een live broadcast, waarschijnlijk wordt het dan duidelijk.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top