Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Humeur cheats...

Zijn er cheats waarmee je de humeurbalkjes vol kunt maken? bij sims 2 en 3 is het heel makkelijk maar is er ook zo'n cheat bij sims 1?

xx Kim

Reacties

  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2012 aangepast
    Nee, dat kan inderdaad enkel bij 2&3.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • WINNEPINWINNEPIN Berichten: 173
    januari 2012 aangepast
    Ja hoor dat kan wel met ctrl-shift-c en dan in het blauwe balkje testingcheatsenabled true /false typen op de brievenbus klikken met shift ingedrukt en dan iedereen naar de zin maken of zo iets.daarna weer hetzelfde als boven maar dan geen true maar false mij mij is het fals.
    probeer het maar eens.
    Groetjes Winnepin





    Sorry ik had niet gezien dat het voor de Sims 1 was.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2012 aangepast
    Heb je het wel over TS1? Want bij mij werkt dat niet :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • RaniColRaniCol Berichten: 11
    april 2013 aangepast
    op de sims (1) kan je de cheat code Move_Objects on gebruiken om je sims LETTERLIJK te deleten, dan terug naar het speelscherm tegaan dan zie je een rood knopje bij de foto van je sims door daar op te klikken komt je sims met volledige groene balkjes terug. LET OP! Als je je skills verrijkt moet je eerst opslaan endan pas je sim deleten anders zijn je skillpunten verdwenen. Dus eigenlijk s het best voor je je sims of huisdier deleet altijd eerst snel op te slaan.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top