Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Probleem met de site

Hooii ik ben dus Mariella

Ik heb dus een probleempje met de sims site. Ik heb een apple (mac book pro) ik weet die is duur ma ik heb er heel lang voor gespaard. Maar even to de point. Ik heb er dus google chrome en safari op staan. safari is het hetzelfde als internet maar dan van apple. Nu dus als ik mijn startprogramma van de sims op start krijg ik : Oeps! we kunnen je verzoek niet verwerken! Ook krijg ik dat op safari. Maar als ik op google chrome sta ben ik wel binnen. Wat moet ik doen om ook weer dat op safari te krijgen. En dan heb ik dus nog een probleem met het uploaden met een filmpje op de sims. Ik kan dus geen foto's of filmpjes geupload. Ook al druk ik op de knop van uploaden. Wat moet ik doen?

Reacties

  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    april 2013 aangepast
    Wat moet ik doen?

    De volgende keer een Microsoftwinkel binnenstappen! :D
    Sorry hoor, ik heb geen ervaring met Apple, en daar ben ik best blij om.
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    april 2013 aangepast
    De sims site heeft vaak kuren. De site zal op de ene browser beter werken dan op de andere. Je moet dus gewoon de browser pakken waar de site het best op werkt. Ik denk niet dat je er iets aan kan doen dat de site niet goed werkt op safari.
  • Opties
    mariellaharamanamariellaharamana Berichten: 14
    april 2013 aangepast
    Ik heb er ook google chrome opstaan en daar kan ik er wel op. Maar als ik foto's wil uploaden lukt dat niet. Ze komen er gwn niet op te staan. Wat moet ik daar mee doen? want zo inloggen op google chrome gaat wel.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2013 aangepast
    Allereerst, of je nu een apple of een windows gestuurde pc hebt, die dingen kosten geld.
    En de een is niet per definitie duurder of beter dan de ander.

    Feit is wel dat windows veel meer compatible is, en daarom dus veel makkelijker in het gebruik.

    Je problemen liggen niet aan de site, je geeft zelf al aan dat het met een "windows" browser wel werkt.
    Het zit dus of in je account op de pc, of aan de pc instellingen.
    Aangezien wij daar niet in kijken kunnen, stel ik voor dat je er lokaal een deskundige naar laat kijken.
    Succes! ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    april 2013 aangepast
    Ik heb dit ook met mijn macbook pro. Af en toe werkt de site een paar weken niet en dan plots weer wel.

    Renée
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    april 2013 aangepast
    Helaas is deze website heel erg beperkt in elkaar gescript. Zelfs voor Windowsgebruikers werkt het niet perfect zoals andere websites doen, maar Apple (en ook Linuxgebruikers trouwens) kunnen inderdaad wat meer problemen ervaren. Meerdere Applegebruikers klagen er wereldwijd over dus het ligt niet specifiek aan een instelling ofzo :)

    Wat bij mijn partner regelmatig helpt is: Safari > Preferences > Privacy. Klik op details, zoek voor The Sims en verwijder de hele zooi. Dan wil het probleem tijdelijk nog wel eens opgelost zijn :) Blijven herhalen als het later weer voorkomt :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top