Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Studententijd Afstudeer rekeningen?? (Read)

SuperjoodSuperjood Berichten: 104
Hey Allemaal,

Waarschijnlijk heeft iedereen dit probleem wel, als ik van de campus afkom wegens dat ik ben afgestudeerd komt er een bericht binnen met, voor je wegging heb je nog wat rekeningen uit de brievenbus gepakt, ze zijn in je inventaris geplaatst, alleen ik klik op die rekeningen in me inventaris en kan er nikss mee :!: :!: Is er een cheat dat je je inventaris kan leegmaken of is er een oplossing voor dit probleem???, ik denk dat de fout in het spel zelf zit


MvG Ricardo Van Houten

Reacties

  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    april 2013 aangepast
    Wat is die cheat dan, want ik heb er idd ook last van. Dan zit opeens je inventaris vol met rekeningen.. :?
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    april 2013 aangepast
    Ik denk dat deze bug pas zal verholpen worden bij een nieuwe patch. Het is duidelijk een fout in Studententijd en ik denk dat de ontwikkelaars inmiddels al op de hoogte zijn van dit probleem. Je kan altijd hetzelfde nog eens melden op het engelstalige forum, ik las vandaag ergens dat daar mensen van EA op kijken integenstelling tot dit nederlandstalige forum...
    Verder heb je gelukkig weinig nadelen van dit probleem, behalve dat het vervelend is kan je gewoon verder spelen.
  • Opties
    SuperjoodSuperjood Berichten: 104
    april 2013 aangepast
    Der is vast wel een cheat voor en ik kan me nog herinneren dat ik ooit dit probleem met ander spel had gehad en dat ik toen iets deed waardoor het verdween plaats het in de familie inventaris dacht ik en verkoop het :P
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    april 2013 aangepast
    Je kan je sim laten samenwonen met een townie en dan je sim het huis uitzetten, dan gaat z'n inventaris naar die townie. Via stad bewerken ga je terug naar je eigen sim. Van een cheat heb ik nog nooit gehoord, misschien bestaat er wel een mod voor om je inventaris te legen. Ik ga even zoeken op MTS.
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    april 2013 aangepast
    Misschien moet je je sim gewoon de lifetime reward laten kopen waarbij je geen rekeningen meer hoeft te betalen.
  • Opties
    RosalindeeeRosalindeee Berichten: 1
    april 2013 aangepast
    Ik gebruik nu een mod om ze te verwijderen. Ik weet niet of er een andere manier is, maar dit is hoe ik ze nu verwijder:

    De DebugEnabler van Nraas: http://nraas.wikispaces.com/DebugEnabler
    Die mod plaatsen in \Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages
    (vergeet niet dat je Resource.cfg nodig hebt in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Mods. Die kan je hier downloaden, indien je hem nog niet hebt http://simpedia.sims2cri.com/Resource.cfg_eng )

    Daarmee kan je de rekeningen selecteren en 'verplaatsen naar Familieinventaris'. Vanaf daar kan je ze verwijderen.

    Als het dan nog niet lukt te verwijderen plaats je ze op de grond en gebruik je de cheat: testingCheatsEnabled true. Vervolgens klik je op de rekening met shift en klik je Voorwerp > verwijderen.

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, en dat hiermee tijdelijk je probleem is opgelost. :)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2013 aangepast
    ninapruts schreef:
    Ik denk dat deze bug pas zal verholpen worden bij een nieuwe patch. Het is duidelijk een fout in Studententijd en ik denk dat de ontwikkelaars inmiddels al op de hoogte zijn van dit probleem. Je kan altijd hetzelfde nog eens melden op het engelstalige forum, ik las vandaag ergens dat daar mensen van EA op kijken integenstelling tot dit nederlandstalige forum...
    Verder heb je gelukkig weinig nadelen van dit probleem, behalve dat het vervelend is kan je gewoon verder spelen.

    Hier geven wij (mods) de fouten door aan EA.
    Of de mensen van EA hier nu kijken of dat wij dat doen en het doorgeven, wat is het verschil?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    april 2013 aangepast
    Deborah schreef:
    Hier geven wij (mods) de fouten door aan EA.
    Of de mensen van EA hier nu kijken of dat wij dat doen en het doorgeven, wat is het verschil?
    Dat wist ik niet dat jullie dat deden. Ik vind persoonlijk de gedachte dat EA ******** wel leuk, en als gebruiker die een probleem of bug wilt melden is het geruststellender om dat rechtstreeks aan de producent te doen. Kwestie van zeker te zijn dat de boodschap overkomt, en ik vind het positief als de producent dicht bij z'n consumenten staat. Verder heb ik hier nog nooit de boodschap zien staan dat het is doorgegeven aan EA, dus ik heb er geen idee van in hoeverre zij op de hoogte zijn van de onderwerpen die hier behandelt worden. Nu weet ik dat moderators rechtstreeks contact hebben met EA, hiervoor dacht ik dat zij er enkel waren om de forumregels op te volgen. Mijn misverstand dus, sorry hiervoor.

    EDIT: blijkbaar wordt het vervoegde werkwoord van meelezen niet geaccepteerd, vandaar de sterretjes?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2013 aangepast
    Onze taak is inderdaad om te zorgen dat alles op het forum gladjes verloopt. Maar als er problemen in-game zijn, dan hebben wij er zelf ook last van. ;)
    Nee, veel voorkomende fouten rapporteren we, of hele grote fouten.
    Wel proberen we pc gerelateerde problemen er uit te laten.
    En de producers zitten in San Francisco, die kunnen dit helemaal niet lezen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    april 2013 aangepast
    Ik heb geen studentenleven maar heb hetzelfde probleem met wereldavonturen. Het is eenvoudig op te lossen door vlak voor je naar huis gaat de post op te halen. De post die je ontvangen hebt, wordt onder de vorm van niet-te-betalen rekeningen meegenomen naar huis.
    Renée
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    april 2013 aangepast
    Renee030303 schreef:
    Ik heb geen studentenleven maar heb hetzelfde probleem met wereldavonturen. Het is eenvoudig op te lossen door vlak voor je naar huis gaat de post op te halen. De post die je ontvangen hebt, wordt onder de vorm van niet-te-betalen rekeningen meegenomen naar huis.
    Renée

    Dit eenvoudig oplossen klopt niet :cry:
    Ik had al van het probleem gelezen voor ik met mn sim naar de campus ging dus toen ze weer naar huis zou gaan heb ik de brievenbus geleegd en trouwens ze woonde daar op een kavel met een huis waar ze al bij aankomst de huur van moest betalen.
    Toch terug in eigen stad/huis kreeg ze ook 2 rekeningen mee waar je niks mee kan.
    Dit is een bug die alleen opgelost kan worden met een patch.(als je geen mods/hack of wat dan ook gebruikt)

    Edit: Ik heb mijn sim een dag voor ze naar huis ging vd campus de lifetime reward nooit meer rekeningen gegeven(als het zo heet) Toen ze thuis kwam kreeg ik geen meldingen over post en de enige post die ze in de inventaris had waren de 2 eerdere rekeningen. Dus ik denk dat de voorlopige oplossing is voor je naar de universiteit gaat die lifetime reward kopen.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SuperjoodSuperjood Berichten: 104
    april 2013 aangepast
    Ja klopt maar rekeningen maken het lekker echt net of jij in het huis woont xD, wat ik wel raar vind dat me rekeningen altijd 450 waren nu heb ik 1 sim erbij in me huishouden omdat mijn vent met een vent ging trouwen :P, dus kwam hij in het huishouden heb ik er een extra slaapkamer bij gebouwd en opeens is de rekening 750 tot wel 800 :S
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top