Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Scooter studententijd

Ciindy98Ciindy98 Berichten: 10
Hallo,
Waar kan je die leuke scootertjes vinden ? ze zijn nieuw bij de sims 3 studententijd.
Ik heb ze overlaatst gezien in de trailer van de sims 3 studententijd en ook in een andere video,
Ik heb echt al alles afgezocht :c
Hopelijk antwoord iemand
Alvast bedankt :D

Reacties

  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    De enige scooter in mijn spel komt uit het accesoirepakket 'Supersnel', studententijd brengt geen nieuwe scooter met zich mee, ook niet in het buydebug menu.
  • redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    maart 2013 aangepast
    Die scooters uit de trailer kreeg je volgens mij alleen extra als je via Origin pre-order deed van studententijd.
  • RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2013 aangepast
    Mja, je zal van EA echt helemaal niets cadeau krijgen hoor. Als ze ook maar iets kunnen doen om geld van je af te nemen zullen ze het doen.

    Die scooter is verleden tijd. Daarvoor moest je hem voor de datum dat het uitkwam bestellen via Origin inderdaad, en dat kan niet meer omdat het spel al is uitgekomen. Legaal kan je hem dus niet meer krijgen.

    Mja, het was toch wel een beetje een domper. Jouw Sim is de enige die erop kan rijden, de rest zal hem nooit gebruiken.

    8473050981_867958787a_b.jpg
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Ritchie schreef:
    Mja, je zal van EA echt helemaal niets cadeau krijgen hoor. Als ze ook maar iets kunnen doen om geld van je af te nemen zullen ze het doen.

    Die scooter is verleden tijd. Daarvoor moest je hem voor de datum dat het uitkwam bestellen via Origin inderdaad, en dat kan niet meer omdat het spel al is uitgekomen. Legaal kan je hem dus niet meer krijgen.

    Mja, het was toch wel een beetje een domper. Jouw Sim is de enige die erop kan rijden, de rest zal hem nooit gebruiken.
    Typisch! :roll:
  • Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    maart 2013 aangepast
    Er zit wel een leuke scooter bij wereldavonturen.

    Renée
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top