Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

vrij door sneeuwval

Hoi, ik vroeg me af iemand anders hier ook last van heeft. Mijn sim was aan het begin van de winter kind en door zware sneeuwval had ze al 2 dagen vrij gekregen, nu is ze een tiener en is nog niet een dag naar school geweest omdat ze steeds sneeuwvrij heeft. Hebben andere mensen dit ook of is dit iets wat bij mij alleen fout gaat?

Reacties

  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    maart 2013 aangepast
    Dat is geen fout, het is iets Amerikaans en hier in Nederland hebben we het ook bij zware sneeuwval. Je simkind heeft vrij tot de weersberichten lichte sneeuwval aangeven als het goed is. Bij mij ging het wel fout. Ik kreeg het bericht dat ze sneeuwvrij hadden, maar toch kwam de bus om hun naar school te brengen en de kids zaten op school en gingen op schoolreisje..
  • Opties
    GlaubeLiebeTodGlaubeLiebeTod Berichten: 84
    maart 2013 aangepast
    Bij mij hadden ze ook al eens 2 dagen achter elkaar sneeuwvrij :)
    Everyone thinks of changing the world,
    but no one considers changing themselves
  • Opties
    SimmieMikaSimmieMika Berichten: 73
    maart 2013 aangepast
    Bij mij gingen de kinderen wel de HELE winter niet naar school door die sneeuwval!
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Heb ik ook vaak, zo sneeuwdagen. Nou, sinds seizoenen schieten mijn (school)carrières nog amper op :P
  • Opties
    SjifraSjifra Berichten: 110
    maart 2013 aangepast
    Ik heb het ook een hele winter gehad. En dan is het best druk als je thuis 6 kinderen rond hebt lopen omdat ze schoolvrij zijn!
  • Opties
    AledawnAledawn Berichten: 126 Koddige Kleuter
    maart 2013 aangepast
    Ik heb het bericht gehad dat mijn kinderen aan het spijbelen waren van een schoolreisje. Maar toen ik klikte kreeg ik steeds het 'sneeuwvrij' bericht.
    I've spend all my time waiting, for that second chance.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    maart 2013 aangepast
    Ja dat heb ik ook. Ik vind het eigenlijk zeer vervelend dat ze zoveel vrije dagen hebben. Normaal studeren mijn kinderen af van het lager met een 10 maar nu had mijn simkind maar een 6 en kon ik de eigenschap dus niet kiezen. Ik vind het ook vervelend dat de sims elke donderdag vrij hebben. Maar elk uitbreidingspakket heeft wat nadelen he. Voor de rest vind ik het super en ik raad het iedereen aan.

    Renée
  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    maart 2013 aangepast
    Bij de opties is een mogelijkheid om te kiezen welke weertypes je wel of niet wilt. Hier zou je de sneeuw kunnen uitschakelen. Dan kunnen de kinderen gewoon naar school.
  • Opties
    DeIsabelDeIsabel Berichten: 40
    maart 2013 aangepast
    Mijn sims hadden ook sneeuw vrij maar dan wel heel erg lang, er stond zelf dat ze sneeuw vrij hadden toen er al helemaal geen sneeuw mee lag!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top