Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

mensen blijven juichen na een bruiloft

maaike1324maaike1324 Berichten: 154
ik heb net een bruiloft thuis gehad, maar de mensen blijven juichen nu het alweer een dag geleden is, hoe krijg je die mensen weer in beweging?????(en ik wil ze liever niet verwijderen)

Reacties

  • Harrypo11Harrypo11 Berichten: 25
    juli 2010 aangepast
    Misschien helpt de ResetSim cheat? Voer dit gewoon in: ResetSim [voornaam Sim] [achternaam Sim]. Dat lost dit probleem volgens mij op. ;)
  • maaike1324maaike1324 Berichten: 154
    juli 2010 aangepast
    bedankt;)
  • linzemollinzemol Berichten: 186
    juli 2010 aangepast
    Harrypo11 schreef:
    Misschien helpt de ResetSim cheat? Voer dit gewoon in: ResetSim [voornaam Sim] [achternaam Sim]. Dat lost dit probleem volgens mij op. ;)

    Ik wou dat ik die cheat eerder wist. Ik had bij ambities een probleem waarbij een buur in een bloemen perk vast zat....Net terwijl ik op onderzoek was als prive detective.
  • laraahhlaraahh Berichten: 268
    juli 2010 aangepast
    Harrypo11 schreef:
    Misschien helpt de ResetSim cheat? Voer dit gewoon in: ResetSim [voornaam Sim] [achternaam Sim]. Dat lost dit probleem volgens mij op. ;)

    Die cheat werkt bij mij niet. Ofwel doe ik het verkeerd. Moeten die haakjes erbij?
    Want die doe ik er niet bij.

    Voor als iemand het wilt weten: Om een sim te verwijderen kun je ook testingcheatsenabled true doen, en dan met shift op je sim klikken, en dan staat verwijderen er ook bij.
  • maaike1324maaike1324 Berichten: 154
    juli 2010 aangepast
    je kan ook 'moveobjects on' doen en dan op de sim klikken en dan verwijderen of delete drukken
  • rachellaxxrachellaxx Berichten: 47
    februari 2013 aangepast
    Hoi ik heb het zelf ook gehad vet irritant de ex-vrouw stond de hele tijd te juichen met een buurman ik heb toen ze naar huis gestuurd en ben zelf ook ge gaan maar wat ook wel helpt is wachten tot het feest is afgelopen.
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    februari 2013 aangepast
    Oh, dat had ik laatst ook. RestSim werkte bij mij in ieder geval wel. :)
    laraahh schreef:
    [Die cheat werkt bij mij niet. Ofwel doe ik het verkeerd. Moeten die haakjes erbij?
    Want die doe ik er niet bij.

    Dan doe je het denk ik goed, de haakjes horen er niet bij. Doe je het wel met hoofdletters? Dus ResetSim, i.p.v. resetsim. Volgens mij maakt dat ook nog wel eens verschil.
  • FretjeFretje Berichten: 36
    maart 2013 aangepast
    volgens mij moet je eerst testingCheatsEnabled true aanzetten
  • Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    maart 2013 aangepast
    Testing cheats enabled true moet NIET aan voor deze cheat. Je gebruikt hem zo:
    ResetSim Voornaam Familienaam
    Hoofdletters en spaties op juiste plaats.
    Deze cheat zorgt ervoor dat de sim gezond en wel weer thuis is en is 'veiliger' dan de sim te verwijderen.

    Renée
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top