Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Jaargetijden werkt nog steeds niet, wat te doen?

Hallo iedereen! ik heb een imac en sinds jaargetijden uit is heb ik het nog steeds niet normaal kunnen spelen! heb heel veel genoemde tips opgevolgd maar tot nu toe heeft niks geholpen, iemand nog suggesties?

greetz danny :)

Reacties

  • Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    januari 2013 aangepast
    Voorlopig wachten op een update :) Het is vreemd dat er nog geen is. Normaal zijn die redelijk snel.
  • kezen4lifekezen4life Berichten: 30
    januari 2013 aangepast
    Renee030303 schreef:
    Voorlopig wachten op een update :) Het is vreemd dat er nog geen is. Normaal zijn die redelijk snel.
    he ja nu inmiddels 2 maanden verder! , jij ook nog steeds het afsluit probleem!? :x
  • jabbvjabbv Berichten: 2
    januari 2013 aangepast
    Ik heb daar ook last van. dan zegt ie: Do you wish to bug of zo iets / sims 3 jaargetijden is onverwacht gestopt. Erg vervelend is dat want ik probeer de hele tijd een spel aan te maken en dan sluit ie af! :x
  • Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    januari 2013 aangepast
    Sinds de meest recente update is mijn spel (nog) niet uitgevallen! *pakt hout vast*
    Jabby, Die 'do you wish to debug it' is iets helemaal anders, dat heb ik ook al gehad. Ik heb er toen een forum over geopend in algemeen, misschien kun je het eens zoeken... Sinds dan heb ik het heel af en toe nog eens. Maar toen was het zo extreem dat ik niet meer kon spelen.

    Ik had gisteren wel een andere bug. Mijn spel speelde perfect, en plots bevroor het op de paar seconden. Het bevroor langer dan het speelde, ik dacht 'wat is dat nu weer' en werd kwaad. Het bizarre was dat dit niet gebeurde als het spel op pauze stond. Dat kon ik de camera vlot bewegen. Wat hielp: "resetSim *", dit reset elke sim in de stad. Blijkbaar was er ergens één sim die vast zat. Zeer bizar.

    Groetjes,
    Renée


    EDIT: Ik weet eigenlijk niet of het nu wel werkt door de nieuwste update of door het feit dat ik nu offline speel. Als je dus nog steeds problemen hebt; probeer eens offline te spelen? Je kunt geen buttons enzo verdienen, maar hé, als je spel maar werkt voor de rest..
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    maart 2013 aangepast
    Ik zie nu dat dit het eerste Topic is, dat was geopend over je problemen
    met Jaargetijden. Ik adviseer je om gewoon geduldig af te wachten totdat
    er in je eerdere Topic genoeg reacties zijn om je daadwerkelijke probleem
    te verhelpen. Door meerdere Topics te openen in hetzelfde Forumonderdeel
    (ook in andere Forumonderdelen) wordt het Forum erg onoverzichtelijk...
    Ik heb gereageerd in je tweede Topic.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top