Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

nieuw?

hee uhms nja weet dus even niet waar ik dit moet plaatsen dus dan maar in algemeen
was dus gisteren aan het kijken voor de uitbreiding sims 3 tropische eilanden ofzo, ging dus plaatjes zoeken en toen vond ik ineens een plaatje van de sims 3 traveler tales ofzo, nu had ik de vraag zou dit de volgende uitbreiding kunnen zijn na de sims 3 tropische eilanden?

met vriendelijke groet shinishixanna

Reacties

  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de uitbereiding na exotisch eiland, al heeft EA nog niets officieel bevestigd. (http://www.pinguintech.nl/simclopedie/sims-3/toekomstige-sims-3-uitbreidingen/)
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    februari 2013 aangepast
    ^het is wél officieel bevestigd dat de sims naar de toekomst zullen reizen, maar ze zeiden dat de naam nog niet vast stond.
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2013 aangepast
    het noemt time travel,en het is inderdaad het uitbreidingspakket na island paradise! het komt ergens in de herfst uit
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Oops, foutje van mij dan ^^. Waarom kunnen ze eerst geen 'gaan het maken' uitbrengen :( Ik wil een bakkerij starten, niet in de toekomst reizen. Weer zo'n realistisch thema als bovennatuurlijk, zucht!
  • Opties
    shinishiXannashinishiXanna Berichten: 207
    februari 2013 aangepast
    bedankt voor de reacties weet ik dat ook weer :p
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top