Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

betekent dit het einde van de sims 3 ?

Elinee321Elinee321 Berichten: 752
Hallooo,

Net keek ik een filmpje op youtube waar iemand ging vertellen over de EP's die uitkomen. en universiteit en exotisch eiland is super leuk en ze hadden het over eentje time travel dat je tussen tijden reist?

maar het zijn er zoveel en sims 3 bestaat al vanaf 2009 betekent dit dat ze over gaan op sims 4 kunnen wij ons daarop voorbereiden. (wat ik wel jammer vind omdat je helemaal opnieuw kan gaan sparen voor de sims 4 dan met ep's enz)


Ik hoop eigenlijk van niet want ik zou nog wel eigen winkeltje willen aan huis.. maar een hotel bezitten is ook leuk! (exotisch eiland )


p.s als er iets niet klopt ik heb het allemaal van een filmpje dus ik weet t ook niet zeker !

groetjes !
dkwaftw6r785.jpg

Reacties

  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    januari 2013 aangepast
    Ik hoop echt dat dat niet te snel is.....Anders is sims3 en collectie geldverspilling!Ik wil gewoon niet dat er een sims4 komt,sims3 is toch al goed genoeg?en 4 is ook een lelijk getal om na een woord te zetten !
  • Opties
    puniepunie Berichten: 42
    januari 2013 aangepast
    Dag,

    Ze zouden beter minder per jaar uitbrengen van de sims3,, Maar meer aan verbeteringen moete werken..

    De sims is een fijn spel!!

    ;)
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2013 aangepast
    Het kan zijn dat ze in stilte aan een sims 4 aan het werken zijn, maar ik denk dat het nog een hele tijd zal duren tot wij daar iets van horen.
    Als je alleen al weet wat er dit jaar nog allemaal uitkomt, zijn we nog wel een tijdje zoet denk ik.

    Herinner je nog dat toen sims 3 uitkwam heel wat mensen protesteerden want die vonden sims 2 nog goed en leuk en ze hadden zoveel geld uitgegeven en uiteindelijk is toch ook bijna iedereen overgestapt op sims 3.
    Ik denk dat dat met sims 4 (als die er al komt) ook wel zo zal zijn.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    januari 2013 aangepast
    punie schreef:
    Dag,

    Ze zouden beter minder per jaar uitbrengen van de sims3,, Maar meer aan verbeteringen moete werken..

    De sims is een fijn spel!!

    ;)

    Helemaal met je eens, ze brengen er minstens 2 uit per jaar..
  • Opties
    puniepunie Berichten: 42
    januari 2013 aangepast
    punie schreef:
    Dag,

    Ze zouden beter minder per jaar uitbrengen van de sims3,, Maar meer aan verbeteringen moete werken..

    De sims is een fijn spel!!

    ;)

    Helemaal met je eens, ze brengen er minstens 2 uit per jaar..

    Dees jaar komen er blijkbaar al 3 uit,, Januari en maart komen er al uit :)
  • Opties
    MarielletjMarielletj Berichten: 27
    januari 2013 aangepast
    Elinee321 schreef:
    Hallooo,

    Net keek ik een filmpje op youtube waar iemand ging vertellen over de EP's die uitkomen. en universiteit en exotisch eiland is super leuk en ze hadden het over eentje time travel dat je tussen tijden reist?

    maar het zijn er zoveel en sims 3 bestaat al vanaf 2009 betekent dit dat ze over gaan op sims 4 kunnen wij ons daarop voorbereiden. (wat ik wel jammer vind omdat je helemaal opnieuw kan gaan sparen voor de sims 4 dan met ep's enz)


    Ik hoop eigenlijk van niet want ik zou nog wel eigen winkeltje willen aan huis.. maar een hotel bezitten is ook leuk! (exotisch eiland )


    p.s als er iets niet klopt ik heb het allemaal van een filmpje dus ik weet t ook niet zeker !

    groetjes !

    Heb je toevallig nog een link naar dat filmpje zou het wel heel graag willen bekijken ! :)
  • Opties
    ElmocelmoElmocelmo Berichten: 313 Pruttelende Peuter
    januari 2013 aangepast
    wss curtisparadis NOW sims 3 university paradise island time traveling
  • Opties
    love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    januari 2013 aangepast
    punie schreef:
    punie schreef:
    Dag,

    Ze zouden beter minder per jaar uitbrengen van de sims3,, Maar meer aan verbeteringen moete werken..

    De sims is een fijn spel!!

    ;)

    Helemaal met je eens, ze brengen er minstens 2 uit per jaar..

    Dees jaar komen er blijkbaar al 3 uit,, Januari en maart komen er al uit :)

    Vind ik NIET leuk
    ik dacht dat zal wel eens even stoppen met uitbrengen neen vergeet het maar --'
    ochja ik koop ze niet allemaal meer..
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    januari 2013 aangepast
    Marielletj schreef:
    Elinee321 schreef:
    Hallooo,

    Net keek ik een filmpje op youtube waar iemand ging vertellen over de EP's die uitkomen. en universiteit en exotisch eiland is super leuk en ze hadden het over eentje time travel dat je tussen tijden reist?

    maar het zijn er zoveel en sims 3 bestaat al vanaf 2009 betekent dit dat ze over gaan op sims 4 kunnen wij ons daarop voorbereiden. (wat ik wel jammer vind omdat je helemaal opnieuw kan gaan sparen voor de sims 4 dan met ep's enz)


    Ik hoop eigenlijk van niet want ik zou nog wel eigen winkeltje willen aan huis.. maar een hotel bezitten is ook leuk! (exotisch eiland )


    p.s als er iets niet klopt ik heb het allemaal van een filmpje dus ik weet t ook niet zeker !

    groetjes !

    Heb je toevallig nog een link naar dat filmpje zou het wel heel graag willen bekijken ! :)


    ik wil dat filmpje ook wel zien
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Dat was die live broadcast van 8 januari gewoon. :wink:
    Die kan je hier herbekijken. Duurt wel een uur ofzo.

    EDIT:
    Tropisch eiland: Deel 2, 32:00
    En ergens later hebben ze het over iets met de toekomst, maar daar zijn geen afbeeldingen/filmpjes van.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    januari 2013 aangepast
    Hier is de link van het filmpje dat ik zag op youtube

    http://www.youtube.com/watch?v=-fH4phRT_5s
    Dat was die live broadcast van 8 januari gewoon.
    Die kan je hier herbekijken. Duurt wel een uur ofzo.

    EDIT:
    Tropisch eiland: Deel 2, 32:00
    En ergens later hebben ze het over iets met de toekomst, maar daar zijn geen afbeeldingen/filmpjes van.

    dat van die toekomst dat heet time travel volgens het filmpje dat ik zag, en dan kunnen je sims in het verleden en in de toekomst.. ik vind het zoals het nu klinkt niet de moeite waard om te kopen.. wel als ze naar de middeleeuwen kunnen ofzo maar ik denk eigenlijk dat ze bedoelen dat ze terug kunnen naar hun jeugd maar wie weet !
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    shinishiXannashinishiXanna Berichten: 207
    januari 2013 aangepast
    hoop dat de sims 3 nog een tijdje doorgaat, je kunt nog zoveel ontwikkelen, ze moeten is de topics gaan lezen daar staan zoveel leuke ideen in, zou gewoon jammer zijn als ze ineens een sims 4 uitbrengen. (als ze dit zouden moet vind ik dat het nog realistischer moet lijken met huishouden*stofzuigen, schoonmaken- niet alleen borden opruimen en plasjes wegvegen. maar ook met grasmaaien, snoeien en verschillende dingen in de tuin en in huis)

    Vriendelijke groet, shinishiXanna
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    januari 2013 aangepast
    Ik denk dat de Sims 3 hierna afgelopen is. Ik denk dat het uitbreidingspakket waarin we kunnen tijdreizen, als heel nieuw concept voor de sims, de grote afsluiter is.

    Geen flauw idee of ze daarna de Sims 4 gaan aankondigen. Ik hoop het eigenlijk niet. Ik zal denk ik blij zijn als ik even mijn geld niet hoef uit te geven aan uitbreidingspakketten. (En mijn computer zou dat sowieso niet eens aankunnen :? )
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Ze zouden dan eigenlijk in de Sims 4 alles moeten doen zodat er geen uitbreidingen aan te pas hoeven komen..
  • Opties
    Buddy_Bailey_MyBuddy_Bailey_My Berichten: 133
    januari 2013 aangepast
    Maar wat is het probleem eigenlijk.
    Ja, ik heb ook geen zin om een sims 4 te kopen als die er komt.
    En dan doe ik dat ook niet.
    Als je geen sims 4 gaat willen kopen dan doe je dat toch niet.
    (Maar ik vind wel dat jullie gelijk hebben) :)
  • Opties
    shinishiXannashinishiXanna Berichten: 207
    januari 2013 aangepast
    Als er een sims 4 zou komen waar alles al in zou zijn zouden ze ook amper geld verdienen of zou deze extreem duur zijn dus dat word hem al niet.
    maar natuurlijk hoop ik dat de sims 3 nog een heletijd blijft
    *ben al een lijst aan het maken van wat er misschien nog in zou kunnen :oops: :oops:
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    Ik ben het ermee eens dat het niet bepaald handig is als er momenteel een Sims 4 op de markt zou komen. Maar: Het is natuurlijk wel Big-Business...!
    Waarom?
    De Sims-reeks heeft al vanaf 2000 een enorme aantrekkingskracht onder jongeren (zeker omdat de computer relatief nieuw was, en een zodanig spel zou echt groots kunnen worden). Sindsdien is er een enorme verzameldwang gecreëerd, met als gevolg dat de 'echte' Sims-fanaten elk uitbreidingspakket kopen die er beschikbaar is. Vergelijk het maar met tijdschriften. Een unieke verzamelaar wil alle Donald Duck's hebben en struint daar (als het nodig is) alle Koninginnedagmarkten af die er maar te bedenken zijn. Of denk eens aan de Albert-Heijn verzamelacties: Voetbalplaatjes, smurfen, poppenkastpoppen of een uitje naar de Efteling. De normale consument kan hier amper "nee" tegen zeggen. Het lijkt mij logisch dat als De Sims 4 uit zou komen veel mensen deze gaan kopen, terwijl ze nog steeds bezig zijn met De Sims 3, en wellicht nog niet eens alles hebben af verzameld. Het gevolg daarvan is dat wij 'slechts' 2 à 3 jaar van de Sims 3 hebben kunnen genieten nu er weer een andere op de markt zou komen. Vervolgens gaat iedereen genadeloos af op De Sims 4 en laat De Sims 3 in de steek. Dat zorgt voor extra veel geld in het spreekwoordelijke laadje van EA, en dat is natuurlijk met name dankzij de enorme Managing en Marketing waarover het bedrijf beschikt.

    Kortom: Goed voor EA, minder voor ons, maar het is natuurlijk wel erg handig gespeeld...! :mrgreen:
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Hmm ik heb voor nu genoeg aan de sims 3. Als ze zouden aankondigen dat sims 4 uit zou komen dan zou ik deze nog niet gelijk kopen (al weet ik niet of ik me dan kan beheersen). Ik heb nu nog plezier aan de sims 3 :)
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    januari 2013 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    Ze zouden dan eigenlijk in de Sims 4 alles moeten doen zodat er geen uitbreidingen aan te pas hoeven komen..


    maar dat gaan ze nooit doen!meer spellen,meer geld






  • Opties
    femkefunfemkefun Berichten: 70
    januari 2013 aangepast
    ik heb gelezen in 2014 komt de nieuwe sims4(bijna net echte mensen auto's huizen enzo heb ik gezien in filmpje)
    wat ik echt niet wil want sims3 is al goed en dan kan je weer alles op nieuw kopen niet echt leuk
    maar ik weet niet of dit waar is
  • Opties
    simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    januari 2013 aangepast
    Ik denk eigenlijk dat het filmpje waar je het over hebt fake is.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    februari 2013 aangepast
    Ja ik denk dat sims 4 uitkomt. Het heeft gewoon teveel succes. Ze kunnen niet blijven uitbreidingspakketten voor sims 3 gaan maken, om den duur kan zelfs de allerbeste computer het niet meer aan.
    winterbaron schreef:
    Ik ben het ermee eens dat het niet bepaald handig is als er momenteel een Sims 4 op de markt zou komen. Maar: Het is natuurlijk wel Big-Business...!
    Waarom?
    De Sims-reeks heeft al vanaf 2000 een enorme aantrekkingskracht onder jongeren (zeker omdat de computer relatief nieuw was, en een zodanig spel zou echt groots kunnen worden). Sindsdien is er een enorme verzameldwang gecreëerd, met als gevolg dat de 'echte' Sims-fanaten elk uitbreidingspakket kopen die er beschikbaar is.
    De computer was toch niet nieuw in 2000? Toen Sims 1 uitkwam was het concept van dit spel gewoon nieuw, een levensimulatie, dat is de aantrekking. Sinds de jaren 80 bestaat reeds de personal computer. In mijn huishouden was de eerste computer de 'windows 95'.
    winterbaron schreef:
    Het gevolg daarvan is dat wij 'slechts' 2 à 3 jaar van de Sims 3 hebben kunnen genieten nu er weer een andere op de markt zou komen. Vervolgens gaat iedereen genadeloos af op De Sims 4 en laat De Sims 3 in de steek. Dat zorgt voor extra veel geld in het spreekwoordelijke laadje van EA, en dat is natuurlijk met name dankzij de enorme Managing en Marketing waarover het bedrijf beschikt.

    De sims 3 bestaat sinds 2009. In 2013 zal sims 4 niet uitkomen aangezien ze al al deze uirbreidingspakketten hebben gepland. Als het in 2014 uitkomt zijn dit dan 5 jaar, wat eigenlijk nog best lang was. Wat gebeurt er niet in 5 jaar. In de universiteit kunt je bachelor + masteropleiding volgend. In die 5 jaar zijn de technieken, codes, enzv om games te maken al zodanig verbeterd, dit kunnen ze niet wijzigen met een uitbreidingspakket.
    EA heeft gelijk om een nieuw spel de creeëren, het heeft echt succes. Maar waar ik een probleem mee heb, is al die fouten, daar hebben ze geen gelijk in.
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    februari 2013 aangepast
    Renee030303 schreef:
    Winterbaron schreef:
    De Sims-reeks heeft al vanaf 2000 een enorme aantrekkingskracht onder jongeren (zeker omdat de computer relatief nieuw was, en een zodanig spel zou echt groots kunnen worden).
    De computer was toch niet nieuw in 2000?
    Lol, klopt Renee :P Maxis bestond toen al dertien jaar en had al drie zeer succesvolle spellen op zijn naam staan :P

    Ik denk dat het einde van De Sims 3 ook snel nadert, en Universiteit misschien de op één, of twee na laatste uitbreiding zal zijn. Tussen The Sims en De Sims 2 zat vier jaar en zeven maanden, tussen De Sims 2 en De Sims 3 zat vier jaar en negen maanden. De Sims 3 zit momenteel op drie jaar jaar en zeven maanden. Als je deze lijn aanhoudt zou De Sims 4 volgend jaar moeten uitkomen, al kan daar natuurlijk altijd van afgeweken worden :)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    februari 2013 aangepast
    Ik schreef ook niet voor niets "relatief nieuw" nog lang niet iedereen kon zich een computer veroorloven vanaf 1990, waardoor de PC pas later, 2005 echt in de maatschappij begon te functioneren.
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2013 aangepast
    2014=sims4 , dat spijtig is! nu zitten we allemaal dingen van sims3 te kopen,en dan komt er een sims4 uit en is al dat gedoe van de sims3 geldverspilling!en er zijn nog zooooooooooooooooo veel dingend ie in de sims3 kunnen,waarom dan sim4? ik heb besloten dat ik het niet ga kopen....
  • Opties
    Terror-KevinTerror-Kevin Berichten: 8
    februari 2013 aangepast
    ff reageren:D
    dit is een offline spel dan is het toch niet erg als je de oude versie blijft spelen
    want je bent alleen en je bouwt wat en speelt erin. en kan je jaren plezier mee hebben.
    en wat je gekocht hebt is geen geld verspilling. je hebt er plezier van.
    en als al deze mensen hier 3 willen blijven spelen dan is het forum ook niet leeg.
    kijk, ik speel ook shooters en daar is het anders dan zie je echt verschillen als er een nieuwe versie is. in het begin half miljoen spelers over servers verdeeld en als er nieuwe versie is en je komt eens terug dan zijn het er misschien 30 duizend. maar dan nog kan je fatsoenlijk spelen. maar hier merk je er niks van toch?:D ik dacht dat de buurt van de sims gewoon de computer is. kijk als je nou met alle sims fans in 1 buurt zit. ieder zijn eigen huisje en met een uitbreiding is de halve stad vertrokken zou het anders zijn.
  • Opties
    mirinnemirinne Berichten: 92 Denderende Dreumes
    februari 2013 aangepast
    Stiekem hoop ik dat er geen sims 4 komt...
    Wat kan je nog mooier maken van de sims 3.
    Het enige wat me nog leuk lijkt als uitbereiding is dat je naar de maan kan reizen met een raket..
    Of dat je een gebroken arm of been kan hebben..
    En er bestaat al een sims 4 http://www.youtube.com/watch?v=ufb8VxTXrJA.
    Het is heel grappig filmpje.
    Ik hoop dat sims 3 nog even verder gaat.
  • Opties
    mirinnemirinne Berichten: 92 Denderende Dreumes
    februari 2013 aangepast
    o ja...
    Sims 3 is al een meg groot progamma.
    Als ik het op me computer instaleer crasht binnenkort.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top