Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Buttons/prestaties

«134
Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
Ik ben bezig met het vrijspelen van buttons en ik vroeg mij af wat de doos der geheimen is?
Heeft iemand een idee?

Reacties

  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    Dat is een object voor de goochelaar uit Showtime. Als je ver genoeg bent als goochelaar, dan krijgen ze 'm vanzelf in hun inventaris, maar misschien zit ie ook in buydebug.
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    december 2012 aangepast
    Ik heb m bij Buydebug niet zien staan. Of ik heb niet goed genoeg gezocht.
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    Oke bij die prestaties ben ik nog niet :P
    En hoe speel je de prestatie vrij waarbij je 'in totaal 150 uur moet trainen' ?
    Ik heb een simmetje en die heeft thuis getraind voor de televisie en heeft meer dan 150 uur getraind (ik heb ook al de prestatie vrijgespeeld van 200 uur in totaal cardiotrainen). Dus ik snap niet wat ik verkeerd doe? Iemand een idee?
  • DanmanNefariusDanmanNefarius Berichten: 53 Denderende Dreumes
    december 2012 aangepast
    apart :? ik heb die button wel gekregen
  • ElmocelmoElmocelmo Berichten: 313 Pruttelende Peuter
    december 2012 aangepast
    misschien was je niet alle tijd dat hij getraind heeft aangemeld?
    Want ik speel bv vaak als ik in de trein zit, dus dan registreerd hij ook niets...
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    Ja jawel, ik speel nu altijd terwijl ik aangemeld ben .. Dat deed ik eerst nooit, maar vanaf het moment dat ik bezig ging met het vrijspelen van de buttons heb ik dit wel gedaan en ondertussen ben ik al twee generaties verder ofzo :P Dus daar ligt het niet aan helaas. Maar ik probeer nog wel meer te trainen misschien dat het uiteindelijk toch nog lukt? Wel gek, de rest doet het namelijk wel gewoon!
  • xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    december 2012 aangepast
    Janicke1990 schreef:
    Oke bij die prestaties ben ik nog niet :P
    En hoe speel je de prestatie vrij waarbij je 'in totaal 150 uur moet trainen' ?
    Ik heb een simmetje en die heeft thuis getraind voor de televisie en heeft meer dan 150 uur getraind (ik heb ook al de prestatie vrijgespeeld van 200 uur in totaal cardiotrainen). Dus ik snap niet wat ik verkeerd doe? Iemand een idee?

    Dit probleem herken ik ook! Ik heb zelfs een sim zowel in cardio en in krachte 150 uur laten trainen.. Maar ik krijg nog altijd geen button..
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    Er is ook een buttons die zegt: 'Stap omhoog' --> hoger maar niet hoger dan onderdirecteur klimmen in de zakelijke en politieke carriere, maar in de politieke carierre heb je geen onderdirecteur..? Iemand enig idee wat hiermee bedoeld word?
  • xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    december 2012 aangepast
    Janicke1990 schreef:
    Er is ook een buttons die zegt: 'Stap omhoog' --> hoger maar niet hoger dan onderdirecteur klimmen in de zakelijke en politieke carriere, maar in de politieke carierre heb je geen onderdirecteur..? Iemand enig idee wat hiermee bedoeld word?

    Helaas heb ik hier ook geen antwoord op, want de buttons de je op noemt.. Die krijg ik ook maar niet.. Heb van alles geprobeerd.. Ik blijf dit topic dus dan ook volgen :P

    Edit: ik dacht altijd dat het een bug is/zou zijn (Dat je hem misschien allang hebt vrij gespeelt, maar dat die button dan maar niet komt of zo). Want had er nooit iemand over gehoord.
  • comasyouarcomasyouar Berichten: 18 Brabbelende Baby
    december 2012 aangepast
    Er is iets vreemd met die button '150 uur trainen'. Als ik mijn buttons bekijk in het spel zelf, noemt die anders: '2000 km lopen'. Ik heb heel lang getraind op mijn loopband en ik heb die uiteindelijk gekregen. En die button van '150 uur trainen' stond dan ook op mijn pagina. Dus ik stel voor: train de hele tijd op je loopband en uiteindelijk zal je hem wel krijgen (na lange tijd). Ik had ook eerst mijn button '200 uur cardio trainen'.

    Die andere button krijg je door een sim aan de zakencarrière te laten beginnen en op te laten groeien tot onderdirecteur (niveau 7). Als je sim dat heeft bereikt, moet ze aan de politieke carrière beginnen en opklimmen tot vice-president (niveau 9). In het engels noemen beide beroepen vice president, dus ik denk dat de vertaling niet helemaal klopt.
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    ^ Ah oke bedankt!

    Van dat trainen nog maar een beetje raar dan ..
    Ik denk dat ik ook wat meer ga joggen, misschien dat het daar aan ligt. Want aan dat cardio kan het niet liggen hoor, want daarvan had ik 300 uur ofzo :shock: Ik heb nu ook al die dingetjes vrijgespeeld --> marathonloper en die 70 uur cardio en 60 uur krachttraining :) Zelfs nu heb ik hem nog niet!

    Misschien kom ik nog wel meer tegen, maar op dit moment ben ik met buttons bezig die wat meer tijd in beslag nemen.
  • comasyouarcomasyouar Berichten: 18 Brabbelende Baby
    december 2012 aangepast
    Bij mij lukt het ook niet om de button te krijgen waarvoor ik als koffiemiep of koffieknuppel 5 warme dranken moet drinken zonder in een roes te geraken. Heeft iemand deze button al?
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    december 2012 aangepast
    Ik heb die koffiemiep-button al..de button die ik blijf proberen is die van de 15 kinderen. Ik had een keer een gezin met 17 kinderen en ik heb nog geen button. Heel vervelend..ik ben nu met het 8ste gezin bezig waarin ik die button kan behalen.
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    december 2012 aangepast
    Hoe krijg je die button van koffiemiep dan? Ik ben er ook al een poosje mee bezig.
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    Ik heb al wel die button met 15 kinderen. Het mag ook geen samengesteld gezin zijn bijv. Dus 1 persoon, bijv de man moet zelf 15 kinderen hebben .. Ik heb dus steeds verschillende vrouwen gebruikt en deze laten verhuizen met de kinderen :P
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Wie weet hoe je een tegoedbon kan krijgen? Bij de buttons staat er namelijk 1 tussen van dat je winkelmuziek dj iets moet kopen met een tegoedbon.
  • ElmocelmoElmocelmo Berichten: 313 Pruttelende Peuter
    januari 2013 aangepast
    kun je die niet uit de krant knippen? Kan zijn dat je daar een bepaalde trait voor moet hebben...
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Nee dat was een kortingsbon. En dat heb ik al geprobeerd, maar ik heb die button nog niet vrijgespeeld...
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    Ik heb die koffiemiep-button al..de button die ik blijf proberen is die van de 15 kinderen. Ik had een keer een gezin met 17 kinderen en ik heb nog geen button. Heel vervelend..ik ben nu met het 8ste gezin bezig waarin ik die button kan behalen.

    Hoe doe je die van de koffiemiep dan??
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Ik zie nu trouwens net op mijn pagina bij de buttons dat ik die van de winkelmuziek dj toch gehaald heb. Het moet dus toch met die kortingsbon uit de krant.
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Gemberveer schreef:
    Adintje1988 schreef:
    Ik heb die koffiemiep-button al..de button die ik blijf proberen is die van de 15 kinderen. Ik had een keer een gezin met 17 kinderen en ik heb nog geen button. Heel vervelend..ik ben nu met het 8ste gezin bezig waarin ik die button kan behalen.

    Hoe doe je die van de koffiemiep dan??

    Koffiemiep is het eerste stadium van de baan bij zaken geloof ik. Als je eenmaal koffiemiep ben moet je geloof ik in een roes raken door koffie te drinken. Je hebt van die esspressoapparaten bij kopen. Ik weet niet meer wat je moet doen eigenlijk..
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Je moet juist niet in een roes raken bij het drinken van een warme drank. Jammer dat je het niet meer weet!
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    ^ Misschien dat als je sim een bepaalde eigenschap heeft zoals 'workaholic' ofzo dat hij minder snel in een roes raakt na het drinken van een warme drank? Ik ben zelf nog niet aan die button begonnen en heb er nu ook geen tijd voor om het uit te proberen helaas ;)

    v. Ik heb hem ondertussen al vrijgespeeld. Je moet gewoon elke keer een drankje drinken. Dan kom je in een roes en na die drie uur kun je weer een nieuw drankje drinken. Als je dit 5x (?) doet dan heb je hem vrijgespeeld.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Dat is een goeie inderdaad. Nou ja, ik probeer wel wat en als ik er toch nog achter kom dan post ik het wel!
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    januari 2013 aangepast
    Heya,

    Dan begin je in de zakelijke carriere en als je dan zover bent drink je dus van die warme dranken achter elkaar totdat je het hebt gekregen.Als je dan die roes krijgt,gewoon door blijven drinken,je hebt dan die roes niet van die anderen,alleen van die ene.Zo heb ik hem gekregen.

    Mvg,MyLadyMagic.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Iemand een idee wat de 'bol der antwoorden' is en hoe je hieraan komt?
    Ik dacht zelf dat het misschien bij de waarzeggerscarriere hoorde, maar ik ben nu beroemd paragnost en ik heb niets gekregen.
    ^ Al gevonden. Deze stond gewoon in de koopmodus.

    O en weet iemand hoe je gevulde kalkoen klaarmaakt en goofy kardinaalpasta? Gevulde kalkoen staat wel tussen de recepten uit de winkel, maar deze kan ik niet maken (ook niet met een kalkoen in mijn inventaris) en die goofy kan ik helemaal nergens vinden .. ?

    Gevulde kalkoen heb ik ook gevonden. Dit was namelijk een groepsmaaltijd. Goofy kardinaalpasta weet ik nog steeds niet. Ik had ergens gelezen dat dit misschien de 'pasta carbonara' zou kunnen zijn. Dit ga ik dus maar eens uitproberen.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Hoe word je voorzitter van een boekenclub? <-- opgelost!
    Hoe speel je domino met 4 spelers (bij mij kunnen er slechts 2?)? <-- opgelost
    Bij 'gemeen doen tegen 200 sims' moeten dit verschillende sims zijn? <-- opgelost


    Waar ik nog niet achter ben en welke het mij niet lukt om vrij te spelen:
    - Je sim laten verbranden door de zon
    - De hangende hagediskabouter verzamelen
    - 3x perfecte maaltijd met de naam: tosti, pasta carbonara, lendenbiefstuk, gevulde kalkoen, hamburger en verrassingsstoofpotje
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    januari 2013 aangepast
    Heya.

    @Janicke1990
    Die goofy kardinaalpasta is ook een recept,weet alleen niet meer hoe ik eraan ben gekomen,maar ik zal hem wel tegenkomen met mijn simmetje waar ik nu mee aan het spelen ben en dan laat ik het wel even weten.De vis zelf kan je krijgen met vissen,vergeten of het ook in de winkel te kopen is :( Kom daar niet zo vaak :wink:

    Verbranden in de zon denk ik dat je een simmetje dat een bleke huid heeft moet laten zonnen in de zon,dan krijg je eerst een moodlet met zweten enzo en daarna zou ze moeten verbranden.Jammer genoeg vloog mijn simmetje in brand en moest ze zich blussen in de douche :oops:

    De hangende hagediskabouter krijg je met het beroep zangeres.Weet niet precies met welk level dat was,maar alleen krijgen is natuurlijk niet genoeg,je moet die moodlet ervan zien te krijgen en dat gebeurt als die kabouter zich verplaatst,dan hoor je een bepaald geluid en dan heb je ineens die moodlet en dus ook die button :D

    Die maaltijden moet je maken en wel 3x perfect,sommige leer je automatisch,anderen zul je bij de winkel moeten halen en leren.Dan moet je zorgen dat je simmetje het beste fornuis heeft en zo goed mogelijke ingrediënten,koken op het hoogste level en nog mooier dat ze als eigenschap geboren kok heeft.Je kan anders met je wenspunten een dingetje halen voor dat koken,ben alleen die naam vergeten.Het zorgt er voor dat het koken je veel makkelijker afgaat.
    Mvg,MyLadyMagic.
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    ^ Oke bedankt. Ik denk alleen niet dat die goofy kardinaalpasta een recept is? Heb hem nergens kunnen vinden en volgens mij is het een slechte vertaling van het Engels naar het Nederlands en moet het 'pasta carbonara' zijn. Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kan de badge met de perfecte maaltijden niet vrijspelen. Ik ben ook actief op het Engelse forum en daar had een meisje hetzelfde probleem. Met een nieuwe sim lukte het haar echter wel, dus dit moet ik nog even proberen. Wel heel erg bedankt voor de tips! Daar had ik nog niet aan gedacht :)

    Ondertussen is het verbranden door de zon mij al gelukt!
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Janicke1990 schreef:
    Hoe word je voorzitter van een boekenclub? <-- opgelost!
    Hoe speel je domino met 4 spelers (bij mij kunnen er slechts 2?)? <-- opgelost
    Bij 'gemeen doen tegen 200 sims' moeten dit verschillende sims zijn? <-- opgelost


    Waar ik nog niet achter ben en welke het mij niet lukt om vrij te spelen:
    - Je sim laten verbranden door de zon
    - De hangende hagediskabouter verzamelen
    - 3x perfecte maaltijd met de naam: tosti, pasta carbonara, lendenbiefstuk, gevulde kalkoen, hamburger en verrassingsstoofpotje

    1. Je sims te lang in de zon laten liggen of lopen zonder in de schaduw te komen.
    2. testingcheatsenabled true..in het kopenmenuutje buydebug..en dan zoeken maar.
    3. Ben ik ook nog niet helemaal achter. Ik geloof dat je kookvaardigheden ongeveer 5 moet zijn en niet meer of minder.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top