Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn sims valt telekens uit ?

Jaa, ik heb sinds kort de nieuwe sims jaargetijden gekocht en,
nu valt mijn sims de hele tijd en dan zegt die dat De sims 3 niet meer werkt, ook geeft ie aan dat als ik wil beginnen met spelen dan zegt ie:: er is te weinig schijfruimte beschikbaar etc.... WAT BETEKENT DIT ALLEMAAL , EN WAT KAN IK ERAAN DOEN?


xxx

Reacties

  • Opties
    MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    januari 2013 aangepast
    Heya,

    Wel je zegt het al zelf,dat er te weinig schijfruimte is.Dit is wel op te lossen door of ruimte te maken door andere spelletjes eraf te halen{die je niet meer speelt of maar weinig} of door er geheugen bij te halen.

    Mvg,MyLadyMagic.

    Btw:In caps typen wordt als schreeuwen gezien en dus als onbeleefd en dit mag hier op deze site dan ook niet. :wink:
  • Opties
    DeIsabelDeIsabel Berichten: 40
    januari 2013 aangepast
    Ja dit heb ik ook maar dan staat er niks over te weinig ruimte ofzoo, ik ga sims nu dus ook proberen op een andere computer te spelen. Misschien ook een optie voor jou als je nog een andere computer beschikbaar hebt teminste
  • Opties
    Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    Dit probleem kreeg ik ook. Had daar ook een topic over gemaakt en iemand zei dat nefje daar wat over op zijn fansite had staan. Dus na dat te hebben doorgelezen en het 1 en ander geprobeerd te hebben, was het uiteindelijk het beste om met een nieuw spel te beginnen. Sinds ik dat heb gedaan, is de sims ook niet meer uitgevallen.
  • Opties
    MysticMagicaMysticMagica Berichten: 10
    januari 2013 aangepast
    Ik heb zelf dit probleem ook een aantal keer gehad, na veel zoeken kwam ik bij een site die tips geeft over hoe je dit soort problemen kan oplossen. Bij mij werkte het, misschien voor jullie ook.

    Dit is de site:
    http://www.pinguintech.nl/simclopedie/technisch/foutmeldingen-en-bugs-bij-de-sims-3/sims-3-werkt-niet-meer/

    Veel succes.
    Groetjes Bianca
  • Opties
    b100vob100vo Berichten: 5
    januari 2013 aangepast
    Hoii,
    Ik heb ook dit probleem, ik ben naar die site geweest en heb vanalles geprobeert, maar niks helpt! :( Heeft iemand nog misschien andere ideeËn om dit probleem te verhelpen?

    x
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top