Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Werelden downloaden

Ooit stond hier op de site een topic met daarin een link naar een site waar je al de werelden van Sims kon downloaden. ik heb net mijn hele computer verschoond, dus sims ervanaf gehaald en weer geinstalleerd, maar alle werelden zijn dus ook weg.
Weet iemand wat die site was? Het was een soort van site waar je documenten op kon zetten en delen met anderen.

Reacties

  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2013 aangepast
    Dat topic hoort hier helemaal niet te staan, want zoals jij het beschrijft klinkt dat nogal illegaal.

    Als je een wereld wilt downloaden, dan moet je dat van de officiele store doen, hier op deze site en daarvoor betalen. (Of in sommige landen kan je werelden in de winkel kopen.)

    Als je al een wereld ooit op deze site hebt gekocht, kan je deze terugvinden bij Store -> mijn store account -> aankopen tot nu toe en zo kan je makkelijk weer je werelden in je spel krijgen.

    Pas op, want iemand die je informatie geeft over illegaal downloaden, kan makkelijk een ban te pakken krijgen, net zoals jij.

    x.



    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2013 aangepast
    Er zijn ook legale werelden te downloaden. ;)

    Kijk eens in het download topic.
    Volgens mij staan er daar een aantal.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    xClaiirexClaiire Berichten: 1
    januari 2013 aangepast
    nm
  • Opties
    CrazylittlethingCrazylittlething Berichten: 88
    januari 2013 aangepast
    natjeheist schreef:
    Dat topic hoort hier helemaal niet te staan, want zoals jij het beschrijft klinkt dat nogal illegaal.

    Als je een wereld wilt downloaden, dan moet je dat van de officiele store doen, hier op deze site en daarvoor betalen. (Of in sommige landen kan je werelden in de winkel kopen.)

    Als je al een wereld ooit op deze site hebt gekocht, kan je deze terugvinden bij Store -> mijn store account -> aankopen tot nu toe en zo kan je makkelijk weer je werelden in je spel krijgen.

    Pas op, want iemand die je informatie geeft over illegaal downloaden, kan makkelijk een ban te pakken krijgen, net zoals jij.

    x.



    Ik bedoel gewoon de werelden zoals Springville, die gebouwd zijn door spelers, en die is naar mijn weten hartstikke gratis.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Er staan er veel in de uitwisseling.
    SpringVille kan je hier downloaden.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top