Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Evolutie...

Heb reuze genoten van de sims 1. De sims 2 was echt leuk en had eindeloze mogelijkheden, vooral het ontwerpen van eigen kleding en skins was iets waar ik nog eens creatief in kon zijn.
Maar dan... met de sims 3 is het alleeeen maar miserie en nog eens miserie, en als ik de forums hier en op andere plaatsen lees ben ik blijkbaar niet de enige. Het heeft een eeuwigheid geduurd voor het basisspel een beetje normaal draaide. Na de derde uitbreiding ben ik er gewoon met gestopt. Een paar maand geleden heb ik dan de rest (alle acsesoires en expanties) bijgekocht, in de veronderstelling dat EA ondertussen, we zijn toch al enkele jaren verder, de boel in orde had gebracht. Wel, niets is minder waar; het spel slaagt er niet in een uur zonder problemen te draaien, en ik ben een fortuin kwijt... Aan de pc kan het niet liggen, 4000 Euro en draait de meest moderne games op hoogste instellingen. Als EA zoveel tijd zou steken in de problemen met de game als ze tijd steken in hun store dan kan je volgens mij de sims 3 draaien op een windows 98 systheem (bij wijze van spreken), maar nee nergens zie ik hier ook maar een serieuse oplossing; het is steeds: probeer dit eens, herinstalleer dat nog eens; komaan he we kopen een game om te gamen, niet om uren aan onze pc te zitten prutsen...
De volgende keer dat ik nog eens een game tegen kom met de letters "EA", loop ik er in een grote boog omheen

Reacties

  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    december 2012 aangepast
    L.S,

    Jammer dat jij zodanige ervaringen hebt met het spelen van De Sims 3. Ik kan je verzekeren dat de Simmers, hier op dit Forum, veelal "vaklui" zijn, en bezig zijn met het bouwen, behandelen van nogal technische dingen. Met het bouwen d.m.v. CAW komen sommigen zelfs al aardig in de buurt van de leden van EA, als je dat hier eens op het Forum tegenkomt. Bij zulke intens ingewikkelde dingen, kan nogal eens wat mis gaan, maar ik denk dat bij een gemiddelde Sims-speler de game voor zich spreekt. Voor tips in het spel kun je op sites als smoesiesim en pinguïntech kijken, of natuurlijk op onze eigen site: http://simsomchannel.weebly.com/

    Succes.
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2012 aangepast
    winterbaron schreef:
    L.S,
    Het zou je heel goed doen om nog eens leren wanneer je dit moet gebruiken. Sowieso vind ik het behoorlijk irritant dat je zo vaak formeel en elitair "kijk mij eens directeurtje spelen" interessant zit te doen. Vaak ook nog eens zonder te lezen wat het probleem nou echt is. Alé, adem eens een paar keer diep in en uit. Het is maar een computerspelletje. Niet het hoofdkwartier van de Verenigde Naties. En zelfs daar getuigt 'L.s.' van arrogantie.

    @ Mafbarbaars: als jouw computer van 4000 euro niet voor elkaar krijgt wat mijn anderhalf jaar oude laptop van net aan 500 euro wel voor elkaar krijgt, ligt de fout toch echt bij jou. Ga je hardware nog eens na, wie weet mis je een cruciaal ding. Deze website kan je er misschien bij helpen: http://www.systemrequirementslab.com/cyri
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    april 2013 aangepast
    @Ritchie, gezien je gehele reactie veronderstel ik niet dat je goed op de hoogte bent van de feiten. Het zou jou dus heel goed doen om te controleren waarover je praat, gezien je vorige bericht. Je weet waarschijnlijk niet wat "L.S." is, omdat je anders wel had geweten dat wat jij in je vorige bericht hebt beschreven totale onzin is.

    "L.S." betekent, als je enige kennis hebt van de Latijnse literatuur, "Lectorem Salutem", wat betekent: 'gegroet lezer, of gegroet is hij dit dit leest'. Dit getuigt totaal niet van arrogantie, maar van beleefdheid en, ik zal het wel weer niet mogen zeggen, opvoeding. Blijkbaar heb je dus geen benul waar je het over hebt. Het is misschien iets te formeel, maar als je jezelf aan mijn taalgebruik irriteert, val mij daar dan niet mee lastig.
    kijk mij eens directeurtje spelen
    Dit is een opmerking waar je totaal geen enkel argument bij kan geven. Een misplaatste opmerking dus. De gedachte alleen al. "L.S" getuigt van beleefdheid en respect, daar kun je de termen op nazoeken. En als jij mij gaat adviseren, kan ik dat net zo goed doen. Ik reageer op een ietwat geprikkelde tekst van de TopicStarter, en als ik voor het eerst die persoon aanspreek heb ik meer dan het recht om formeel te handelen.
    lezen
    Als we het hebben over lezen, gaat het om de inhoud en kern waar de ToppicStarter mee is begonnen. Grappig dat je een link geeft naar een foutje van ons, wat absoluut niet representatief is met het geheel van het verhaal. Ik reageer op de "nijd" jegens De Sims 3, wegens een fout en dat het spel meer problemen oplevert dan games als De Sims 2 en 1. Als we het dus gaan hebben over lezen is het van belang dat je ook weet wat je leest en wat je reactie daarop is, zoals bij jouw vorige bericht. Als je de puntjes op de 'i' had gezet en eens wat beter had nagekeken, wist je dat "L.S." in deze een correcte vermelding is, waar geen argument het tegenop kan nemen. Als je jezelf irriteert aan mijn manier van spreken is dat geen reden om een boos bericht te posten via het "Welkomst"-deel van De Sims 3-community. Verre van zelfs.

    Oh ja, en als je ziet dat ik dit bericht 3 à 4 keer heb bewerkt weet je natuurlijk dat dat over de punten en komma's gaat, aangezien sommige mensen zich DAARAAN weer gaan irriteren, en dat misverstand houd ik liever buiten.

    EDIT: 7/04/2013
    \/ Zegt degene die altijd overal haar naam onder zet... 0.O
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    januari 2013 aangepast
    Winterbaron, je bent inderdaad te formeel voor dit forum. Het mag wat persoonlijker.

    Terug On Topic: Ik ben akkoord. Ik heb véééééél meer problemen met sims 3 dan sims 2. Soms ben ik echt kwaad om EA. Ik wacht meestal met het kopen van een uitbreidingspakket tot er een update is, dat zou toch niet mogen? Voor andere games hou ik het liever bij m'n playstation, dan kan er niet gezegd worden dat het aan de computer ligt.

    (Hoort dit eigenlijk niet in een ander forumdeel thuis?)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top