Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kalibreren van röntgentoestel

Veerle84Veerle84 Berichten: 4 Brabbelende Baby
Iemand die mij kan helpen? Als ik het röntgentoestel wil kalibreren staat mijn sims te zwaaien en kan ik niks doen.

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    september 2022 aangepast
    Hey @Veerle84 Als je ook voetjes ziet in het ballonnetje dan betekent het dat jouw Sim er niet bij kan. Het kan ook zijn dat er Sims in staan of op de plaats waar de Sim moet staan om het röntgenapparaat te kalibreren. Als je een schermopname meestuurt, kan ik aan de hand daarvan misschien beter aangeven wat je kunt doen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Veerle84Veerle84 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    dat krijg ik elke keer
  • Veerle84Veerle84 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    118fk0sf4hws.png
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Veerle84
    Dat is een bekend probleem in dit ziekenhuis! Het linker röntgenapparaat kan niet worden gekalibreerd. Het rechter wel. Voor de uitkomsten in de praktijk zal het niet heel erg veel uitmaken. Je kunt nog steeds gebruikmaken van het rechter apparaat.
    Er zijn wel modificaties op te halen waarmee je in het ziekenhuis ook de bouwmodus kunt gebruiken. Modificaties gebruik je altijd voor je eigen risico.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Veerle84Veerle84 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    @trismagistos de andere kan ik ook niet kalibreren maar ik zal het wel zo laten dan.
    toch bedankt
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    september 2022 aangepast
    Sorry voor de wat late reactie @Veerle84!
    Om het apparaat te kalibreren heb je, dacht ik, een vaardigheid 6 of 7 in de handigheid nodig. Als je die vaardigheid traint dan zou je het wel moeten lukken. Je kunt ook een keer de werkzaamheden beëindigen en toch aanwezig blijven. Op dat moment kan je, volgens mijn de bouwmodus wel in en dan kan je de apparaten iets verplaatsen. Houd er wel rekening mee dat jou Wims er ook nog mee moeten kunnen werken.
    Ik zal het binnenkort zelf nog eens testen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top