Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Origin-EA App

OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
Ik zetten bvb seizoenen uit in Origin met een code EP05 elk pack had zijn eigen code.
Het spel starten dan op zonder seizoenen.
Wie kan mij vertellen hoe je dit in de nieuwe EA App zou kunnen doen.

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Orestes

    Eigenlijk werkt dat met de EA app bijna hetzelfde.
    Ga in de EA app naar de optie my collections en klik op de drie punten die je rechtsboven in de tegel van De Sims 4 vindt.
    Klik daarna op 'View properties' Zie voorbeeld:
    5h23mtzbh1a0.png

    Je krijgt dan iets vergelijkbaars met de onderstaande schermopname te zien. In het vak onder 'Advanced launch options'kan je dan de opdracht intoetsen. Voor het gemak heb ik voor jou al een deel van de opdracht ingevuld. Je hoeft dan alleen nog maar het pakket dat je niet wilt laden toe te voegen. Wil je meerdere pakketten niet laden, scheidt dan ieder extra pakketnummer met een komma.
    nlasw293u7z7.png

    Hopelijk heb je hier wat aan.

    Veel succes.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Trismagistos vriendelijk bedank voor je goede uitleg met foto's.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Graag gedaan, Orestes!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Een andere opmerking over dit onderwerp: ik kan de Sims 4 nu helemaal niet meer offline spelen met deze ea-app :( Met origin ging dat wel.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb de ea app wel, maar start nog altijd via origin. Kan dat ook niet meer @sandralafebre ?

    Some angels choose fur instead of wings
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Deborah schreef: »
    Ik heb de ea app wel, maar start nog altijd via origin. Kan dat ook niet meer @sandralafebre ?

    Dat is een slim idee, Deborah, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ja, wel een beetje dubbel op. Maar wel een oplossing. Zeer slim.
  • cooltenniscooltennis Berichten: 37 Pruttelende Peuter
    Ik weet niet of ik in deze topic mijn vraag erbij kan zetten of een eigen topic moet gaan openen.

    Ik ben niet zo goed in engels taal. Ik de app EA niet helemaal thuis kan plaatsen.

    Orgin is nu EA app. De sims 4 stond erop.
    Zie ik goed ik sims 4 via app EA opnieuw moet downloaden?
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Als je onder Installed games een tegel van De Sims 4 in de EA App ziet dan kan je gewoon op het pijltje ernaast klikken om het spel te starten, @cooltennis.

    Na 30 november kan je eventuele vragen over het spel kwijt op het Sims bord van dit forum: https://answers.ea.com/t5/Answers-HQ-Nederlands/ct-p/Answers-HQ-Nederlands
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top