Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Doodsvis vissen in Isla Paradiso

SwihtjonSwihtjon Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hallo
Ik probeer al een hele tijd een doodsvis te vangen in Isla Paradiso ( exotisch eiland) om vervolgens Ambriosa te maken.
Ik las eerder op het forum dat je dit best tussen 00:00- 04:00 u doet in de vijver aan het kerkhof. Mijn sim heeft al uuuuren gevist met niveau 10 en ik krijg er maar geen te pakken. Tips? Moet ik ergens anders vissen.
Dankje !!

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    augustus 2022 aangepast
    Hey @Swihtjon
    Heb je het juiste aas gebruikt? Doodsvissen vang je het best met Engelvissen. En, hoe hoger de kwaliteit van de Engelvis, hoe beter de doodsvis. Houdt er rekening mee dat je soms een paar dagen moet proberen voordat het lukt. Het kan ook helpen als je eerst de grafschriften leest.
    Hopelijk heb je hier wat aan.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Als het goed is kun je aan de animatie van de vissen zien of de doodsvis om middernacht verschijnt in de vijver en vroeg in de ochtend weer verdwijnt (volgens mij is dat om 5.00). Je kunt eventueel ook zelf een bron van vissen plaatsen op het kerkhof.
    • Open het cheatvenster met [CTRL] + [SHIFT]+ [C].
    • Typ in Testingcheatsenabled true (uitzetten is Testingcheatsenabled false)
    • Typ in Buydebug on (uitzetten is Buydebug off)
    • Nu verschijnt er een extra menu in de koopmodus met een vraagteken: het debug menu met onder meer bronnen voor vissen. Hier staat ook een bron voor de doodsvis bij. Als ik me goed herinner heeft die vis zijn eigen bron in het menu. Deze bron kun je plaatsen via de bouwmodus op het kerkhof zodat deze tussen 0.00 en 5.00 verschijnt.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top