Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Haar met strepen

PebblessPebbless Berichten: 16 Brabbelende Baby
juli 2022 aangepast in De Sims 4 Downloads
Beste,

ik speel mijn spel met mods, hieronder bedoel ik:
MCCC
Haar
Kleding
Meubels
Dit doe ik via gekende sites en makers, zodat er zeker niets fout loopt
Sinds gisteren als ik mijn game opstart, hebben sommige haar strepen erin
mbsnrno9xvox.png
3p7ldb7tpxs0.png
Dit betekend vast dat de Mod bv verouderd is
Hiervoor had ik nog geen problemen en heb niets anders meer gedownload
Downloads van het haar, zijn nieuwe dus verouderd zijn ze al niet
Had ook ergens gelezen als de schermopties laag staan of laptopmodus, je dit ook zou krijgen maar dit is niet het geval
Iemand dat kan HELPEN aub

MVG

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Pebbless,
    Je geeft het eigenlijk zelf al aan dat het aan de aangepaste inhoud moet liggen.
    Ook al heb je de nieuwste cc gedownload en geïnstalleerd dan kunnen er toch nog problemen optreden.
    In jouw situatie kan het zijn dat verschillende cc/modificaties van meerdere makers (ook al zijn ze gekend zoals je aangeeft) slecht op elkaar uitwerken. Misschien dat het haar en de jurk, blouse of top elkaar in de weg zitten.

    Je kunt proberen om door de grafische weergave te verlagen. Als je de weergave verhoogt wordt het probleem waarschijnlijk alleen maar duidelijker.

    Er zijn modificaties waarmee je kunt testen of je cc en modificaties nog compatibel zijn met je spel. Kijk dan even bij Twistedmexi's.

    Hopelijk kan je hier wat mee.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    PebblessPebbless Berichten: 16 Brabbelende Baby
    trismagistos schreef: »
    Hey @Pebbless,
    Je geeft het eigenlijk zelf al aan dat het aan de aangepaste inhoud moet liggen.
    Ook al heb je de nieuwste cc gedownload en geïnstalleerd dan kunnen er toch nog problemen optreden.
    In jouw situatie kan het zijn dat verschillende cc/modificaties van meerdere makers (ook al zijn ze gekend zoals je aangeeft) slecht op elkaar uitwerken. Misschien dat het haar en de jurk, blouse of top elkaar in de weg zitten.

    Je kunt proberen om door de grafische weergave te verlagen. Als je de weergave verhoogt wordt het probleem waarschijnlijk alleen maar duidelijker.

    Er zijn modificaties waarmee je kunt testen of je cc en modificaties nog compatibel zijn met je spel. Kijk dan even bij Twistedmexi's.

    Hopelijk kan je hier wat mee.

    Dankje
    heb net Twistedmexi's gedownload en ga dit meteen uittesten
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Pebbless, Kan je weer normaal spelen?
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Pebbless
    Heb je al wat gehad aan Better exceptions?
    Misschien is het ook wel verstandig om je te abonneren op het Discord kanaal van TwistedMexi? Hierin word je gewaarschuwd als er updates zijn. Want ook Better Exceptions heeft af en toe updates nodig.

    Veel plezier met spelen ;)
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top