Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Maak kennis met het Support een Creator-programma

EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
mei 2022 aangepast in Nieuws & Aankondigingen
Veelgestelde vragen over het EA Support een Creator-programma
  • Wat is het EA Support een Creator Beta-programma?
Een communitypartnerschapsprogramma waarmee de De Sims™ 4-community bepaalde makers kan ondersteunen bij het kopen van De Sims 4-content in de EA-app of Origin-winkels.
  • Kan ik een maker ondersteunen op elk platform waar De Sims™ 4-content beschikbaar is?
Het EA Support een Creator-programma is alleen beschikbaar voor geselecteerde in aanmerking komende producten op de EA-app of Origin-platforms.
  • Welke aankopen van De Sims™ 4 tellen mee voor de maker wiens code ik gebruik?
Aankopen van De Sims™ 4-content (bijvoorbeeld: kits, accessoirespakketten, game-uitbreidingspakketten) in de winkel tellen mee voor de ondersteuning van de door jou gekozen maker.
  • Hoe voer ik een makercode in?
Wanneer u uw producten voor aankoop hebt geselecteerd, kunt u de door u gekozen makercode invoeren in het vak "Promotiecode invoeren" op het afrekenscherm en deze toepassen op uw aankoop. U weet dat de code correct is toegepast wanneer u deze ziet bij uw aankoopgegevens.
  • Voor elke aankoop mag slechts één makercode worden ingevoerd.
  • Als u een makercode gebruikt, wordt er geen korting toegepast op uw aankoop.
  • U moet de code opnieuw invoeren voor toekomstig gebruik.
  • Je kunt codes van verschillende makers gebruiken voor afzonderlijke aankopen die met dezelfde EA ID zijn gedaan.
  • Creator-codes zijn niet van toepassing op aankopen inclusief de BYOB-promotiecode (Build Your Own Bundle).
Deze discussie is gesloten.
Return to top