Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims™ 4 Moderne Mannenmode kit - Londense klassiekers in een hip jasje

EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
november 2021 aangepast in De Sims 4 Uitbreidingen
De Sims™ is altijd een creatieve bestemming geweest waar spelers komen om zichzelf te uiten, nieuwe ervaringen ontdekken en met het leven spelen.

Om spelers meer mogelijkheden te geven zich op nieuwe en expressieve manieren te uiten en de belofte van meer moderne kledingopties voor mannen na te komen, heeft De Sims de handen ineengeslagen met de British Fashion Council - een non-profitorganisatie die Brits designtalent ondersteunt en creatieve bedrijven aanstuurt om de Britse mode over de hele wereld te versterken - om een up-and-coming merk voor herenmode te versimificeren en de stijlgrenzen te verleggen met de volgende modekit, De Sims™ 4 Moderne Mannenmode.

Lees hier meer over op onze website: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/modern-menswear

ts4-sp28-official-screens-02-001-4k.png.adapt.crop16x9.1455w.png
Post edited by EA_Leeuw on

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik weet het niet hoor, @EA_Leeuw , maar ik geloof niet dat mijn man met een legging en een halve jurk zou gaan lopen. :smile:

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    Ach, @Deborah, waarom ook niet hè. o:)
Deze discussie is gesloten.
Return to top