Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wordt beroemd: Een award ontvangen.

DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
Iemand een handleiding hoe je dit doet?
Krijg je er een uitnodiging voor of zo?

Ik heb elke klus afgesloten met goud, maximaal bedrag en 3 sterren, een tegel maar geen award...
Geen idee wat ik daar voor moet doen. :confused:

Some angels choose fur instead of wings

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hoi @Deborah wil je een volledige handleiding of alleen een verwijzing naar je opties. Ik neem aan dat je nu het levensdoel: de 'Meesterlijke actrice/acteur' doet en dat je bent blijven steken in het derde subdoel.

    Een troost je bent niet de enige. Van de 7 of 8 actrices/acteurs die ik heb opgeleid hebben er maar drie of vier ook echt een award in de wacht weten te slepen en twee daarvan niet eens voor hun acteervaardigheden maar voor een boek dat ze tussentijds hadden geschreven of hadden uitgeblonken in een andere vaardigheid! Vooral een bestseller schrijven wil nog wel eens helpen.

    De twee die wel een acteer-award in de wacht sleepten, hebben zeker een week of acht iedere zondag hun tijd verdaan met deze lamlendige ceremonie. En uiteindelijk kregen ze de award voor iets waarvan ik allang was vergeten dat ze het hadden gedaan. (Hier is echt sprake van de ondoorgrondelijke Sims-logica waar vele helpers met mij nog steeds geen vinger achter hebben weten te krijgen) Met andere woorden er is sprake van een volstrekt (on)willekeurigheid. De Engelse taal is dan duidelijker met 'At random: without method or conscious decision'. Soms heb je de Award al na een keer te pakken en andere keren lijkt het een eeuwigheid te duren.

    Om een Award te krijgen zal je Sim bijna elke zondagavond het evenement moeten bijwonen in Studio PBP in Del Sol Valley. In een aantal gevallen krijg je voor je Sim een notificatie dat een van de activiteiten die zij/hij heeft ondernomen zo goed is dat ze genomineerd zijn voor een Award. Om die ook echt te krijgen zullen ze dus naar de Starlight events moeten. En dan maar zitten en afwachten......................................
    Wel of geen goud halen voor een activiteit of het vaardigheidsniveau heeft er kennelijk niets mee te maken.

    Omdat ik altijd met hele grote families speel 6 tot 8, ging vaak de hele familie mee naar de studio. Gewoon om een beetje lol te trappen. Dat is uiteindelijk ook een van de problemen gebleken. Hoe minder Sims aanwezig in de Studio PBP hoe sneller je Sim in aanmerking komt voor een prijs. (Ook weer iets met willekeur en grote aantallen??)

    Hopelijk heb je hier iets aan.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ow, geweldig!
    Ik heb "The Sims" gespeeld, en daar kwam "Marilyn Monroe" bij je thuis met een hele grote limousine een award brengen, ik had zoiets verwacht.
    Ik moet dus op zondag avond naar Starlight events....
    Nou, dan ga ik dat maar doen. :tongue:

    Dank je wel, ik heb overigens wel gegoogled, maar kon hier niets over vinden (in het Nederlands)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Update:
    Ik heb inmiddels 2 awards binnen, en het levensdoel uitgespeeld. ;)

    Dank je wel voor de hint.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Graag gedaan 😉!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @trismagistos , jij weet nogal eens wat.

    Weet jij ook hoe die drone werkt?
    Ik heb nu een tweede succesvolle actrice (zonder cheats) en die laat ik heel vaak video's maken en uploaden. En dat verdient ook goed. Nu heb ik de optie om een 24 uur stream te starten, ik neem aan dat dat met die drone gaat, maar ik kan er niets over vinden hoe dat werkt..

    Vroeger hadden we @SimLibby die handleidingen maakte, en als ik dan iets wilde weten, las ik dat door en snapte ik het.
    Maar met de info van EA red ik het niet....

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah een hele eer dat je mij vergelijkt met @SimLibby.
    Ik weet gelukkig wel het één en ander maar heb jammer genoeg niet de tijd om, net zoals SimLibby, van die fantastische handleidingen te schrijven.

    Dat streamen met de drone of als je internet superster bent gamen met een pc heeft eigenlijk niet veel om het lijf.

    Met de drone kan je met streamen geen geld verdienen maar je kunt er wel je roem mee verbeteren. Zeker handig als je nog geen vijf sterren beroemdheid bent en wel het levensdoel wereldwijde superster speelt.
    Houdt er rekening mee dat je de drone zoveel mogelijk opwaardeert hoe voller de batterij hoe langer je kunt streamen. Kies dan ook de activiteiten die extra roem opleveren. Ga buiten staan en speel met de andere steractrice/acteur wat sappige scenes na of neem de drone mee naar een nachtclub en dans samen met wat vrienden. Houd je drone wel in de gaten. Ik ben er wel eens een paar kwijtgeraakt omdat ik zo nodig wat buurtopnames wilde uitproberen.

    jt8j9leujswt.png

    De Internet Superster heeft meer mogelijkheden en kan een game streamen met de pc en daar ook geld mee verdienen. Als je dan ook de drone gebruikt verdien je geld en dubbel roem.

    o783e0s0kyoh.png

    Als je veel geld wilt verdienen met de drone maak dan vooral opnames van het dagelijks leven van je Sim.
    Hopelijk heb je er wat aan.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top