Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

20 Juli 2021 Patch Notes

EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
juli 2021 aangepast in Patch Notes
PC: 1.77.131.1030 / Mac: 1.77.131.1230 Console: versie 1.44

Hallo, Simmers!

We hopen zoals altijd dat het goed met jullie gaat en dat jullie een geweldige Zomer van Sims beleven! We kunnen niet wachten om de update van vandaag met jullie te delen. Er is heel wat info, dus zorg dat je een kop koffie, mok thee of ander lekker drankje paraat hebt. Jullie weten dat mijn mok al tot de nok toe gevuld is met koffie!

Terwijl we de plattelandse charme van Henford-on-Bagley verder verkennen en niet kunnen wachten om met de snoezige dieren van Landelijk Leven te spelen, hebben we ook wat updates en opgeloste problemen die het dagelijkse leven van je Sims een stuk aangenamer zullen maken. We hebben iets voor iedereen dus veel plezier ermee. Bedankt voor jullie feedback en steun.

Zoals altijd kun je deze patch notes en de bijgevoegde screenshot(s) vinden op de volgende link:

https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-7-20-2021

Veel plezier met De Sims!


Wat is er nieuw?

Laten we beginnen met wat items die we in onze laatste Sims 411 hebben gedeeld!

Voor deze update werkten we samen met twee getalenteerde kunstenaars uit de LGBTQ+ community, Ashley Lukashepsky en Mohammed Iman Fayaz, om hun prachtige illustraties in de game op te nemen. We hebben ook de gemoderniseerde versie van het grote afrokapsel toegevoegd, dat we jullie eerder hebben laten zien. Maar in plaats van jullie erover te vertellen, kan ik ook een screenshot van het hele proces laten zien.

ts4-basegame-update-july2021-001.png.adapt.crop16x9.1455w.png

Ik ben dol op deze scène, niet alleen omdat je kunt zien hoe de vormgeving er in een echte gamesetting uitziet, maar de hele scène met de twee Sims in hun omgeving is gewoon magisch. En moet je dat haar zien! De manier waarop het licht ermee speelt, perfect gewoon! Je zult waarschijnlijk ook het kapsel van de Sim rechts zien, dat ook voor iedereen aan deze update is toegevoegd. Ik wil persoonlijk alle Simmers bedanken voor hun feedback en aanbevelingen terwijl we doorlopend werken aan het toevoegen van meer diverse haarstijlen en texturen. Niet alleen voor de packs/pakketten, maar ook voor de basisgame.

En over kunst en vormgeving gesproken, in de vorige patchopmerkingen ben ik volledig vergeten om het prachtige kunstwerk van de geweldige Jupiter Stevens-Hill te vermelden. Duizendmaal excuus, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Ik ben echter blij te zien dat vele van jullie er al van genieten en op jullie kavels hebben geplaatst! En dat maakt Russkii heel blij =)

Om de kunstwerken van Jupiter, Ashley en Mohammed in Bouwen te vinden, moet je sorteren op Schilderijen en Posters en vervolgens filteren op Basisgame-voorwerpen. Deze kunstenaars zijn geweldig en we hopen dat jullie van hun creaties genieten.

Maar nu is het tijd om de nieuwe functies en verbeteringen van deze update bekend te maken!


Een klein beetje Galerie
Als je een kavel downloadt met de bb.moveobjects cheat, krijg je nu een melding hierover zodat je weet dat je de cheat moet activeren voordat je de kavel plaatst. Bouwers, dit betekent dat je dit niet langer in de kavelbeschrijving hoeft te vermelden!


Een klein beetje voor Sims
Probeer je de Sims in de huidige buurt te vinden? Selecteer hun portretten in het Relatiepaneel.

'Camera richten' beweegt de camera naar de Sim.
'De camera vergrendelen' beweegt de camera naar de Sim en blijft deze volgen.

Waar is het Notitieboek gebleven?
Gevonden! Het Notitieboek is uit de telefoon verdwenen en heeft nu zijn eigen knop voor snellere toegang.

De knop 'Centreren op huidige kavel' is verhuisd naar de rechterbovenhoek, naast de camerabesturing.


Watergereedschap
Je kunt nu natuurlijke organische watermassa's maken! Ga naar Bouwen, maak een gat met het gereedschap Terreinmanipulatie en vul het met water. Eitje, toch? Terreinmanipulatie en Schildergereedschap hebben ook meer kwastgroottes om verfijndere details aan te kunnen brengen.

Naast het toevoegen van het Watergereedschap, hebben we ook gelijk de verwante gereedschappen en voorwerpcategorieën onder de loep genomen. Waarom niet? Veel plezier!


Vijvereffecten
Er zijn allerlei beestjes beschikbaar om de look van je vijver af te maken, variërende van eenden en zwanen tot rottige muggen. Er is zelfs een krokodil!


Nieuwe vijvervoorwerpen
De categorie Buitenwaterpartij heeft nu een serie nieuwe vijvervoorwerpen om de perfecte vijver mee aan te kleden. Sommige van deze voorwerpen zoals Moerasplekje en Kleurrijke waterlelies hebben bijbehorende acties in Leven om de effecten voor schildpadden en kikkers te activeren. Met het nieuwe 'Vissen Toegestaan Bord' kun je jouw vijver vullen met elke vis die je Sims hebben gevangen. Probeer het maar!


Nieuwe waterstijlen
Ga verder dan het originele kristalblauwe en dromerige magenta water. Aanvullende opties variëren van Mossiger water tot Vijverschuim om die natuurlijke look te perfectioneren.

De categorie Struiken bevat nieuwe planten om de waterstijlen aan te vullen: 'Groene Varen, Leunend 'Geen Gras' Gras, 'Geen Gras' Gras sans inflorescence'.


Tuinieren met kinderen
Kinderen kunnen nu in de tuin helpen met water geven, planten en wieden. Terwijl ze tuinieren, wordt hun mentale vaardigheid opgebouwd. Het proces van het kopen en planten van zaadjes is nu ook gestroomlijnder om tuinieren voor iedereen een stuk leuker te maken.


Gezamenlijk koken
Koken hoef je niet langer in je uppie te doen. Sims kunnen nu in groepjes van maximaal vijf Sims koken, inclusief kinderen. Ga samen koken door een koelkast, fornuis of een leeg aanrecht te selecteren.


Zoomers Voedselbezorging
Zijn je Sims het zat om elke avond opnieuw dezelfde pizza bezorgd te krijgen? Nou, die achterhaalde pizzadagen zijn verleden tijd. Misschien heb je wel zin in pasta primavera of een sappige steak. Al dit en meer is beschikbaar dankzij Zoomers Voedselbezorging. Bestel via de telefoon of de koelkast en het eten wordt binnen een mum van tijd geleverd.


Kalender
De kalender, voorheen alleen beschikbaar als je Jaargetijden had, is nu beschikbaar in de basisgame om aankomende gebeurtenissen zoals verjaardagen, school- en werkschema's, festivals en braderieën te bekijken. Je kunt hem zelfs voor het boeken van evenementen gebruiken, dus hup, plan dat feestje!



Opgeloste problemen


Consoles
  • In Sneeuwpret dragen skiën, sleeën en snowboarden nu mee aan het doel van Extreme sportsfan.
  • In Sneeuwpret kunnen Sims met een hogere ski- of snowboardvaardigheid nu ook de wat geavanceerdere pistes gebruiken. Sims kunnen nu ook de lift gebruiken om de top van de pistes te bereiken in plaats van het 'op de moeilijke manier' te doen.
  • Simmers kunnen Sims nu draaien die in Creëer-een-Sim via de Galerie zijn gedownload. Draaien maar Simmers!


De Sims 4
  • We hebben wat verbeteringen aangebracht die onze simulatievertraging zouden moeten oplossen, met name voor het gebruik van sommige computerinteracties zoals het spelen van Blikblok en vissen om de game beter te laten lopen. Dit is overigens geen oplossing voor de complete simulatievertraging, maar het is alvast een stap in de goede richting.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij het plaatsen van spiegels rechtstreeks tegenover een deur een visuele hapering veroorzaakte waarbij muren en grenzen eromheen verdwenen. Dat was eerlijk gezegd best griezelig, maar dat probleem hebben we gelukkig opgelost!
  • Ooit gewenst dat je eten niet zou bederven? Ik wel, zeker als je na een lange reis thuiskomt en een koelkast in tiptop conditie aantreft. Maar dat is een droom en helaas zijn dromen vaak bedrog. Zowel voor Sims als voor SimGuru's. We hebben een probleem verholpen waarbij reizen voedsel niet liet bederven.
  • Sims die maar bleven slapen en die actie niet konden annuleren? Niet zoals ik dacht het product van een sciencefictionfilm, maar we hebben het probleem hopelijk wel naar tevredenheid opgelost.
  • Als je mij wilt pesten, moet je een hele dag door eindeloos koffie zetten, zonder mij een kopje te geven! Gelukkig is het probleem in de game waarbij de actie 'Koffie zetten' vastzat, opgelost. Was dat niet vreemd? Wacht... Slapen en koffie zetten zaten vast in een geheimzinnige lus? Tssss.
  • Als je kinderen ineens hun computersessie onderbroken om op de knutseltafel te gaan tekenen als ze geïnspireerd waren, hoef je je daar niet druk over te maken. Dat probleem is na deze update verleden tijd.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij de melding 'Voorwerpen verwijderd' ineens opdook als er geen voorwerpen uit de game waren verwijderd.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij het instellen van kavels op Slipshod Mesquite tot het crashen van de game voor sommige Simmers kon leiden. De kavel kon al die smaaksensaties blijkbaar niet aan.
  • Sommige ondoorzichtigheidschuivers voor blush en lipstick zijn weer terug nadat ze eerder grijs waren gemaakt.
  • De stap Ouder/Kind-relatie ontbreekt niet langer in het Genealogiepaneel. Daarnaast zijn andere gevallen van verbroken families in het Genealogiepaneel ook opgelost. Relaties zijn er om goed onderhouden te worden.
  • Platforms gaan niet langer automatisch omhoog als er nieuwe muren worden gemaakt waarbij er een deel in de muur moet worden opgenomen.
  • We hebben ook een probleem verholpen waarbij als je platforms in kelders had geplaatst en een trap van de vloer naar de platforms, dit een gat voor de trap veroorzaakte waardoor Sims hun route niet konden vervolgen. Weet je, ik heb heel wat platforms in mijn leven gemaakt, maar ik heb nog nooit gezien dat Sims een enorme sprong over die gaten moesten nemen. Maar wij zijn niet voor één gat te vangen :-) dus dit probleem is nu opgelost.
  • Kavels in het wereldoverzicht hadden een paar scheve borders, maar dat is nu aangepast.
  • Peuters krijgen niet langer zomaar een negatief gevoel voor hun ouders en dan heb ik het met name over 'wraakgevoelens koesteren'. Ik zou hier eigenlijk niet om moet lachen, maar kan het niet helpen...
  • We hebben te horen gekregen dat de camera het niet deed en doelloos op en neer stuiterde op een paar kavels in meerdere werelden. We hebben de oorzaak van het probleem verholpen, maar laat het ons vooral weten als het opnieuw gebeurt.
  • Soms maken spoken deel uit van onze huishoudens als we dat willen. Maar het is heel lastig om samen te wonen met spoken die dingen constant kapot maken. Dus heeft ons vakkundige team in Simspookologie met deze spoken in het niet-fysieke rijk gesproken en ze hebben toegestemd om niet altijd alles maar kapot te maken.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij vloerstoringen optraden als je de dansvloer of kristalheldere vloer wilde plaatsen.
  • Heb je alle moeite gedaan om een nieuwe au pair aan te nemen om je peuter vervolgens doodleuk naar de dagopvang te zien gaan? Dat is meer dan een roosterprobleem! Ik vraag me nu dus af wat de au pair doet als ze aankomt en geen peuter ziet. Wat doet ze dan? Gaat ze weg? Blijft ze en wacht ze? Ik moet het gewoon weten... Maar goed, dit zou niet langer een probleem moeten zijn.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij het gebruiken van ‘{}’ (accolades) voor het hernoemen van voorwerpen deze onzichtbaar maakten in de gebruikersinterface of elders.
  • We hebben een probleem verholpen in het Voorkeur en afkeer-gedeelte van Creëer-een-Sim waarbij sommige categorieën niet op de juiste manier werden weergegeven (ofwel afgesneden of afgebroken woorden) voor sommige talen.
  • Er was een clippingprobleem met de oog-preset ymAsian13_Eyes dat optrad als Sims een extreme emotie ervaarde, zoals kwaad, en dan knipoogde. We hebben de preset aangepast dus dit zou niet meer mogen gebeuren.
  • Peuters kunnen lastige eters zijn, maar peuters die helemaal geen vis eten? Dat is verdacht, dus hebben we even een goed gesprek met onze dotjes gehad en een manier gevonden om ze van de complexe smaken van onze visrecepten te laten genieten.
  • Ons UI-team heeft een probleem verholpen waarbij de schuifbalk ineens in het gedeelte Gevoelens van het Relatiepaneel verscheen, als er helemaal geen gevoelens waren. De geheimzinnige schuifbalk gedroeg zich nogal geheimzinnig. Daarnaast hebben ze ook een ander probleem verholpen: als meerdere Sims samen gevoelens verzamelden, werden hun gedachtenwolkjes niet goed weergegeven en hadden ze ook de verkeerde kleur. Dat is nu opgelost.
  • Het icoontje voor Voorkeur en afkeer in Creëer-een-Sim loopt niet langer door de tekst. Dat zag er echt heel raar uit.
  • Droïden (als je Journey to Batuu hebt) en drones (als je Word Beroemd hebt) die zich ineens aan allerlei voorwerpen in Bouwen vastmaakten? Wij zagen dat ook, dus dat zal met deze update opgelost moeten zijn. Dit ging verder dan een lichte botsing...
  • De optie 'Aan buitenschoolse activiteit deelnemen' is niet langer beschikbaar als Simmers de packs Jaargetijden of Word Beroemd niet hebben geïnstalleerd.
  • Ontspoorde Sims kunnen nu op de juiste manier niveau 4 van van de criminele carrière bereiken.
  • Van deze werd ik echt vrolijk: koeienplanten kunnen nu weer dansen als Sims muziek in hun aanwezigheid spelen. Dans koeienplant, dans!
  • We hebben een probleem verholpen waarbij relatiepunten die door vriendelijke introducties werden verzameld, stukken hoger waren dan normaal als Simmers Sneeuwpret niet hadden geïnstalleerd.
  • We hebben de kleuren voor het 'S. Cargeaux' Keukeneiland aangepast zodat als hij vies wordt, hij niet gelijk volledig van kleur verandert. Weg met dat kameleongedrag!
  • We hebben een probleem verholpen waarbij de emotie 'Bang' een onjuiste houding voor peuters weergaf. Die houding was eigenlijk stukken enger dan waar de peuter van was geschrokken, dus ik ben blij dat we dat hebben opgelost.
  • Outfits die gedragen worden terwijl ze gekocht en gedragen worden in festivals/kiosken/kraampjes verwijderen niet langer accessoires van Sims.
  • Foutcode 134:571e5862 waarmee sommige Simmers te maken kregen, zal niet langer moeten verschijnen.
  • We hebben een paar kapsels (yfHair_EP05WavyBob, yfHair_EP01PartedFlat, yfHair_EP05UnderCutDreads, yfHair_EP01ShortSwept en yfHair_DreamyCrew) aangepakt omdat als het haar gekleurd werd, dit vlekken in de ogen veroorzaakte, de kleur van de tanden veranderde en/of de kleur van de wimpers veranderde.
  • Zoals bij elke update heeft deze editor en het vertaalteam de tekst voor alle packs/pakketten aangepast en verbeterd.


Aan het Werk
  • Buitenaardse wezens kunnen nu van hun eigen blush-opties genieten in Creëer-een-Sim. Ziet er buitenaards goed uit!
  • Verkoopmedewerkers trekken hun toegewezen outfits niet aan. Luister, ik zat op een school waarbij een uniform verplicht was, dus ik snap het wel... die uniforms zijn niet altijd even stijlvol, maar je moet ze gewoon dragen. Punt. Ik herken de pijn hoor, maar door die pijn is mijn gevoel voor stijl wél ontwikkeld... denk ik.
  • We hebben een probleem verholpen met een aantal kleuren van de Nauwelijks Beter Digitale Camera waarbij geen omschrijving stond, dus nu hebben alle kleuren de juiste tekst weer.


Beleef het Samen
  • Sommige van deze Sims zijn niet zoals andere, sommige van deze Sims horen er gewoon niet thuis. Weet jij welke Sims niet als de andere zijn tegen de tijd dat ik klaar ben met het typen van deze aantekeningen?
  • We hebben een probleem verholpen waarbij Sims hun cluboutfit niet aandeden als er een clubbijeenkomst werd gehouden.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij de sneeuw op sommige daken in Winderburg niet op de juiste manier te zien was (als je Jaargetijden hebt).


Stedelijk Leven
  • Het Schitterende Scherven-raam geeft nu de juiste schaduw weer bij alle opties.
  • Sims die deelnemen aan de social media-carrière, verdienen nu invloed aan het einde van hun streaming in plaats van elke paar Sim-minuten.
  • Twee kapsels (ymHair_EP03BunHighPins en ymHair_EP03BraidedFlateBun) zijn bijgewerkt om de juiste look te weerspiegelen als je de kleuroptie 'neutraal zwart' kiest.
  • Je basketballende Sims willen wat schoten van dichtbij doen, maar proberen eerst wat te eten? Nou, nu kunnen je Sims in alle rust eten voordat ze een potje gaan basketballen. Want voeding is uitermate belangrijk!


Honden en katten
  • We hebben een probleem opgelost waarbij snorharen niet op katten werden toegepast. En een kat zonder snorharen is als een ei zonder zout, of zoiets! Dat klopt gewoon niet!
  • Robotstofzuigers keren nu op de juiste manier terug naar hun oplaadstation. Ik hoop dat dit probleem geen teken is dat robots zelfstandige gevoelens ontwikkelen.
  • Sims krijgen niet langer een gemoedstoestand die naar de dood van hun huisdier verwijst als ze de dood van een andere Sim gadeslaan. Het verlies van een Sim is hartverscheurend, maar dan ook nog eens een gemoedstoestand krijgen voor de dood van je huisdier terwijl dat huisdier helemaal niet dood is? Dat is wel heel gemeen, Magere Hein.
  • Over robotstofzuigers een paar zinnen hierboven gesproken; we hebben een probleem verholpen waarbij de game crashte als katten bovenop de robotstofzuiger gingen zitten. KatopRobot.exe functioneert nu.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij sommige Simmers een crash met hun laatst gespeelde huishouden ervaarden als ze die in Brindleton Bay wilden laden.


Jaargetijden
  • Sims trokken hun kleren voor koud weer aan... terwijl het niet koud was? We hebben een gesprekje met Sims gevoerd en hoewel ze dol zijn zijn op hun winteroutfits, is het aantrekken van die warme dingen in de snikhete zomer waarschijnlijk niet het slimste plan. Dus het probleem waarbij Sims willekeurig een winteroutfit aantrokken terwijl het helemaal geen winter is, is nu opgelost.
  • Eierzoektochten zijn nu snoezig en leuk! Maar als je de meubels niet kunt resetten nadat je er eieren in hebt gezocht, kan dat je plezier aardig verknallen. Maar dit zou niet langer moeten gebeuren.


Eiland Leven
  • ZeemeerSims krijgen niet langer de gemoedstoestand 'Gedroogde schubben' als ze gehydrateerd zijn. Daarmee is maar weer eens bewezen dat huidverzorging erg belangrijk is! Moisturize, moisturize, moisturize!
  • We hebben een probleem verholpen waarbij alle randen van kavels die op zand waren geplaatst zichtbaar werden als het regende.
  • Sims met het doel 'Verzamelaar' kunnen nu kikkers in Sulani vangen als onderdeel van hun avonturen om de waterval van het eiland te verkennen. Succes!
  • We hebben een probleem verholpen waarbij sommige Simmers een crash ervaarden bij het laden van bepaalde kavels in Mua Pe’lam. Verken er lekker op los!


Studentenleven
  • Hebben je Sims het lastig op de universiteit? Blijven ze ondermaats presteren, wat ze ook doen? Geen stress, Sims zullen niet langer voor hun schooljaar zakken als ze tegemoet komen aan alle voltooiingscriteria. Werk keihard en haal klinkende cijfers!
  • Huisgenoten kunnen knap lastig zijn. Hebben je Sims weleens huisgenoten gehad die constant klaagden en weggingen, zelfs als hun wensen ingewilligd waren? We hebben het nu zo geregeld dat huisgenoten dit soort acties niet meer uithalen.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij bedden onjuist werden geteld als er een advertentie voor huisgenoten werd geplaatst. Hoe goed huisdieren en peuters ook samengaan met huisgenoten, de advertentie moet natuurlijk wel eerlijk zijn over het aantal bedden op de kavel en de bedjes van peuters en dieren niet als een volwassen exemplaar tellen.
  • We hebben servo-animaties verbeterd, zodat ze er niet meer uitzien alsof ze op één been lopen op weg naar hun bestemming. Nu ziet alles er weer normaal uit.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij in sommige gevallen professors niet naar hun werk gingen als er een professor-NPC aan hetzelfde huishouden was toegevoegd.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij het verwijderen en weer terugplaatsen van huishoudleden als huisgenoten een wat ongemakkelijke situatie creëerde.


Ecologisch Leven
  • De vrede in Evergreen Harbor is hersteld: wegen en delen van de buurt verdwijnen niet langer en worden ook niet meer blauw als bedrijven openen in Port Promise terwijl het buurtactieplan Moderne ontwikkeling geactiveerd is.
  • yfBody_EP09DressShirt heeft niet langer een vreemde textuur voor sommige schoenen uit verschillende packs/pakketten, met name platformschoenen en chunky sneakers.
  • Ben je naar Cipres Terras in Willow Creek verhuisd en ontdekt dat je daar eigenlijk helemaal niets kunt doen? We hebben route- en interactieproblemen bij de Ieniemienie Huis - Insectenfarm verholpen.


Sneeuwpret
  • Bergbeklimmen kan uitdagend zijn, zelfs voor de wat ervarenere Sims. Maar besluiteloos gedrag demonstreren voordat je aan een klim begint door contant je fiets op en af te stappen, getuigt van weinig zelfvertrouwen. We hebben echter met de Sims gesproken die dit gedrag vertoonden en hebben hun angst en twijfel weggenomen, dus dit zal niet langer een probleem zijn.
  • Het kapsel yfHair_EP10BobBluntOmbre bedekt nu het hele oor van een Sim.
  • Voor Simmers die naast Jaargetijden ook Sneeuwpret hebben, zal sneeuw niet langer worden beïnvloed door regenopties.
  • Sims hebben niet langer de optie om een respectvolle of militaire introductie te geven tijdens activiteiten als dansen of fietsen. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet dansen en mezelf tegelijkertijd respectvol voorstellen. Zoveel valkuilen...
  • We hebben wat correcties aangebracht aan de sloffen van dit pack en ze zullen niet langer een groene gloed op de tenen van Sims weergeven als ze in Creëer-een-Sim worden geselecteerd. Ieks.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij sommige Simmers die met de familie Yoshida speelden een crash ervaarden als ze die in Mt. Komorebi wilden laden.
  • We hebben ons ramenmenu bekeken en hebben ons kookmenu bijgewerkt om Miso en Ei Ramen als veilige opties voor vegetariërs te markeren. Buen provecho!
  • Wil je een restaurant in Yukimatsu runnen, maar ook van de pistes genieten? Nu kunnen je Sims van de pistes genieten en in stijl dineren. Deze actie wordt echter aangestuurd en verloopt niet automatisch. In dezelfde geest worden restaurantmedewerkers niet in de verleiding gebracht om hun werk te verlaten om de pistes op te gaan.


Journey to Batuu
  • Batuu is een geweldige bestemming voor Sims die wat leuks en anders willen, maar als je een droïde bij het Droïdedepot hebt gekocht en hem nooit in je inventaris hebt zien opduiken, snap ik je frustratie. Maar geen stress, de droïde die je zoekt zal bij aankoop nu gewoon in je inventaris verschijnen.
  • In Journey to Batuu verdwijnt de First Order ID niet langer uit de inventaris, dus Sims kunnen nu First Order-plannen voor de missie Eersteklas gesjoemel bemachtigen.
  • We hebben een probleem verholpen met de missie De boel gelijktrekken waarbij de Scoundrel-informant niet ten tonele verscheen nadat Sims het Blaster-protoptype hadden gestolen en naar Oga’s Cantina gingen om daar op de informant te wachten.


Uit Eten
Eieren op toast klinkt super basic en makkelijk, toch? Dat blijven ze ook voor onze pretentieloze koks bij het kokstation aangezien we een probleem hebben verholpen dat het bereiden van het gerecht nogal ingewikkeld maakte. Sims kunnen nu het tweede fornuis voor andere recepten gebruiken zonder het risico op mislukking.


StrangerVille
De categorieën Decoraties en Kinderen in Bouwen laten niet langer 'nieuw' zien als er eigenlijk helemaal niets nieuws te zien is.


Interieurdesigner
  • Verlichting kan de sfeer van een ruimte om je humeur in een oogwenk veranderen. Gelukkig hebben we een probleem verholpen waarbij de verlichting niet helemaal op de juiste manier verscheen om de perfecte sfeer voor onze Sims te creëren.
  • Onze stylisten hebben Slaap & Studeer opgeknapt om de P.R.I.M.A Computer eruit te halen omdat het geen item is dat voor iedereen toegankelijk is. Onze excuses voor het ongemak.


Wasgoed
We hebben een probleem verholpen waarbij een animatie vastliep als Sims de was in de wasmachine deden. Want kleren die dwars door je heengaan, is natuurlijk een beetje een gek gezicht. Zijn Sims gemaakt van stof? Ik dacht het niet.


Alles Aan Kant
Onze schoonmaakagenten hebben vastgesteld dat Sims geen romantische negatieve gemoedstoestanden krijgen met betrekking tot de hoeveelheid smerigheid in openbare gebieden zoals parken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top