Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help! Ik kan geen mods meer gebruiken

Tientje1995Tientje1995 Berichten: 5 Brabbelende Baby
Hoi allemaal!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb na de update een probleem. Zodra ik het spel start geeft hij aan dat de modifications uit staan, logisch. Ik schakel ze weer in en sluit het spel af. Wanneer ik het spel opnieuw start, is er niks veranderd en blijft de zelfde melding geven.

Ik heb nu alles al geprobeerd voor mijn gevoel, maar kom er niet uit.
Alle mods uit de map verwijderd en het spel gerepareerd. Daarna leek het probleem verdwenen, ik heb via the sims resource iets nieuws gedownload en er gebeurd nu weer het zelfde.

Wat moet ik doen?

Ik hoor het graag van jullie!!

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Tientje1995 Heb je ook al het bestand localthumcache.package verwijderd uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4? Vaak blijven daar restanten van oude modificaties in zitten die verhinderen dat het je spel met modificaties kunt spelen. Als je dat bestand verwijdert dan maakt De Sims zelf een nieuw en schoon bestand aan zodra je het spel start. Als dat niet helpt dan zal je toch echt eens moeten controleren of als je modificaties nog up to date zijn.

    SimLibby heeft er op dit forum een paar pagina's over geschreven: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993/#Comment_12393993
    Op deze pagina staan heel veel handige tips. Hopelijk heb je daar wat aan.

    Veel succes. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top