Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hele rare bugg

Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
april 2021 aangepast in De Sims 4
Hoi! Ik speel nu sinds vorig jaar de Sims 4. Ik heb dus al wel een aantal pakketen, waaronder Eilandleven.

Mijn probleem is nu: als mijn Zeemeersim wil gaan zwemmen, of als ik haar wil veranderen, dan heeft ze een hele rare bug. Op de achterkant van haar staart, waar bij een normale Sim de billen zitten, zie ik LETTERLIJK billen. Je weet dat vast wel wat er aan de voorkant van haar zit. Voor de zekerheid probeer ik dit niet bij Zeemeermansim... Maar heb ik toen maar 1 mod gedownload, en die was zodat tieners zwanger konden worden. Bij mij wekte hij niet want ik snapte niet hoe je het moest downloaden. Voor de rest heb ik geen mods.
Mijn vraag is dus, hoe kan ik dit kwijt raken en hebben jullie dit ook gehad?

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik zou die mod eens uitschakelen en het spel repareren. Ik denk dat het dan weg is.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
    @Deborah dat is het probleem, de mod werkte niet, hij downloade de mod niet. vandaar dat ik het dus zo raar vind.
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Hey @Wonderblue_x ,

    Dat is inderdaad een aparte bug! Gebeurt dit bij alle zeemeerminnen of alleen bij dit karakter? Kun je alsnog zien of het repareren van het spel helpt met dit probleem?

    Je meldt dat de mod niet werkte. Staat hij alsnog toevallig wel in mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4/Mods ?

    - EA_Neil
  • Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby