Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[Bugs waar aan gewerkt wordt] - De Sims 4 waslijst Deel 1

EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
april 2021 aangepast in De Sims 4
Hey Simmers,

Welkom bij de allereerste publicatie van de waslijst, waarin we een lijst delen met de belangrijkste zorgen vanuit de community die we momenteel onderzoeken en die we in de binnenkort verwachte patch hopen op te lossen.

Deze zorgen zijn gemeld door spelers die ons helpen om onze gebruikerservaring regelmatig te verbeteren.

Sommige onderwerpen kunnen erg lastig zijn en vereisen uitgebreid onderzoek aan onze kant. Dus alleen omdat er iets actief wordt onderzocht, is dat nog geen garantie dat we er gelijk een oplossing voor hebben in de aankomende patch.

Dit is overigens slechts een lijst met de 'belangrijkste' problemen. Er zijn meer onderwerpen waar melding van is gemaakt door spelers die niet worden genoemd en waar aan wordt gewerkt.

Dus, zonder verder omhaal, hier is een lijst met de belangrijkste door de community gemelde problemen die we momenteel onderzoeken (de directe links zijn te vinden op het artikel, wel in het Engels):
  • Krekel-/insectenhuis wordt niet geoogst
  • Celebrity reageert met walging op iedereen
  • Sims dweilen buiten tijdens een onweersbui
  • De automatische hygiënebehoefte zorgt ervoor dat Sims een drankje halen
  • Door tieners te straffen (telefoon), worden interacties heimelijk
  • Er ontstaan plasjes na het drinken van water
  • Huisdieren worden niet ouder, zelfs niet met een lekkernij op een woonkavel
  • Kan planten niet ontwikkelen in een verticale tuin
  • De actie 'Poppen spelen met' werkt niet
  • Sims kunnen breien niet hervatten
  • Kan geen taak voltooien om gras in het wetenschapslab te transformeren
  • 'Diep gesprek' onterecht hernoemd zonder Sneeuwpret
Bedankt voor je hulp en geduld! Blijf ons vertellen over de problemen die je tegenkomt op het forum dan zullen wij blijven werken aan het verbeteren van onze transparantie. Samen maken we deze game tot de allerbeste.

De link naar het artikel en de linkjes naar de discussies op Answers HQ (wel in het Engels) kunnen gevonden worden op:

https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/laundry-list-mar-10-2021

- EA_Neil
Post edited by EA_Neil on

Reacties

  • gbeckers06gbeckers06 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Na de skintone update zijn de baby's (in de relatielijst) nog altijd donker gekleurd, ook als het een lichte huidskleur heeft!
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Bedankt voor het berichtje @gbeckers06 ! Ik zal kijken of ik dit door kan geven.

    Kun je ons ook laten weten of dit een bestaand gezin was van voor de patch of dat dit ook bij nieuwe gezinnen gebeurt?

    - EA_Neil
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ow, komen ze daar vandaan!
    Er ontstaan plasjes na het drinken van water

    Ik gaf mijn katten de schuld. :lol:

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Ik had hetzelfde met mijn corgis en vroeg mij al af of ik ze misschien langer uit moest laten! Misschien toch eens andere glazen aanschaffen zodat ze minder morsen.

    - EA_Neil
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EA_Neil Jij hebt met al je motherlodes geld genoeg voor een hele mooie bar uit het assortiment! Ik laat mijn Sims al een tijdje geen water meer drinken. 🥵
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    april 2021 aangepast
    Dat is zeker een oplossing! Water is alleen wel gezond en ik dacht, ik moet mijn kinderen in het gezin toch wel het goede voorbeeld geven haha.

    - EA_Neil
  • jujuudjejujuudje Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    mei 2021 aangepast
    Mijn sims ruimen de borden niet op. Ze pakken het wel op maar zetten ze daarna weer terug. Ook hebben mijn sims meer levensstijlen dan 3. Heb er nu 1 met vijf!
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Gebruik je toevallig aangepaste content of mods @jujuudje ?

    - EA_Neil
  • jujuudjejujuudje Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    EA_Neil schreef: »
    Gebruik je toevallig aangepaste content of mods @jujuudje ?

    - EA_Neil

    Nee, deze gebruik ik niet :)
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @jujuudje Dat jouw Sims meer dan drie leefstijlen hebben kunnen ontwikkelen ligt niet aan jou, niet aan jouw Sims maar aan het spel. Het is een bug en ik heb begrepen dat er aan wordt gewerkt. Ik heb zelfs drie Sims gehad met zes leefstijlen. Dat is echt wel het maximum! Je kunt met levenslange beloningspunten een drankje aanschaffen dat de leefstijlen oplost. Je kan dan zelf kiezen welke je wilt verwijderen.

    Ook het niet opruimen van de vuile vaat is een probleempje dat wel meer spelers kunnen hebben. Meestal komt het omdat meer Sims tegelijkertijd het idee krijgen om de borden op te ruimen. Er is dan een conflict en allebei de Sims laten het bord (de vaat) dan staan of zetten het weer terug. De workaround voorlopig is om dan maar even zelf de borden op te pakken en naar de vaatwasser of een gootsteen te slepen.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • jujuudjejujuudje Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    trismagistos schreef: »
    @jujuudje Dat jouw Sims meer dan drie leefstijlen hebben kunnen ontwikkelen ligt niet aan jou, niet aan jouw Sims maar aan het spel. Het is een bug en ik heb begrepen dat er aan wordt gewerkt. Ik heb zelfs drie Sims gehad met zes leefstijlen. Dat is echt wel het maximum! Je kunt met levenslange beloningspunten een drankje aanschaffen dat de leefstijlen oplost. Je kan dan zelf kiezen welke je wilt verwijderen.

    Ook het niet opruimen van de vuile vaat is een probleempje dat wel meer spelers kunnen hebben. Meestal komt het omdat meer Sims tegelijkertijd het idee krijgen om de borden op te ruimen. Er is dan een conflict en allebei de Sims laten het bord (de vaat) dan staan of zetten het weer terug. De workaround voorlopig is om dan maar even zelf de borden op te pakken en naar de vaatwasser of een gootsteen te slepen.

    Veel plezier met spelen. 😉

    Bedankt!
    Ach, het beïnvloed het spel niet te veel. Dus spelen doe ik zeker nog met veel plezier :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top