Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kit of pack verwijderen/stopzetten

venus4evervenus4ever Berichten: 68 Denderende Dreumes
Hallo Simmers,

Met mijn nieuwe pc heb ik de Sims4 weer gedownload, maar de kit met die stofzuigers het vinkje verwijderd alvoor ik ging downloaden.
EA dacht natuurlijk he je mist er één, die doen wij er gewoon bij. Maar ik dit geval ben ik daar niet zo blij mee.

Die kit was in het begin leuk, maar hij wordt nu even irritant. Hoe kan ik deze kit/pack stoppen?

Heeft iemand een idee hoe?

Alvast bedankt, soel soel
Venus

Reacties

  • Opties
    Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Als het goed is moet je dan geloof ik op een van de icoontjes drukken van het pakket. Als je mee wil wilt weten heb ik hier een link voor je: https://www.simsnippets.nl/specifieke-de-sims-4-pakketten-uitschakelen.html
  • Opties
    venus4evervenus4ever Berichten: 68 Denderende Dreumes
    Dank je wel voor deze link
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    april 2021 aangepast
    @venus4ever Je hoeft het pakket niet uit te schakelen op de manier die in de link staat. Er is een manier om dat in game te doen. Bij de spel opties en specifiek bij 'Pack-/pakketinstellingen' kan je helemaal onderin de stof uitschakelen.

    p8xbw18yiw35.png

    Je kan er ook voor kiezen om met de volautomatische robot stofzuigers te werken. Let dan wel op dat je geen katten hebt in je huishouden want die gaan op de robot stofzuiger zitten en dan crasht je spel. De keus is dan of kat eruit of de robotstofzuiger eruit.

    Zorg er wel voor dat je eventuele stofzuigers uit de inventaris van je Sims haalt. De neiging om te blijven stofzuigen krijg je nu niet weg. Daarvoor is het wachten op een nieuwe patchupdate.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top