Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Basis game huizen terug plaatsen

HyperdinoHyperdino Berichten: 2 Brabbelende Baby
Hi allemaal!
Kan iemand mij helpen met het terug plaatsje van oude kavels? Heel vaak pas ik een huis aan wat al in de basis game staat. Uiteindelijk krijg ik daar dan spijt van en wil ik weer het huis terug zoals het was. Iemand enig idee of ik basisgame huizen terug kan vinden in de galerij? Alvast bedankt!

Reacties

  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Dat is nou eens lekker makkelijk: Je kunt gewoon een nieuw spel beginnen met een nieuw poppetje, en dan zijn alle huizen weer zoals ze waren.
    Een aantal huizen staat ook in je standaard bibliotheek, oproepbaar bij het menu als je F4 hebt gedaan (in eerste instantie de galerij).
    En als een bepaald huis niet in je standaard-bibliotheek voorkomt, dan kun je dat betreffende huis vanuit een nieuw spel ook bewaren in je eigen "archief" (ga naar bouwen, vervolgens het betreffende huis uit het spel niet uploaden naar de galerij maar rechtsonder pijl naar onder: downloaden naar je computer).
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top