Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims 3

bella65bella65 Berichten: 22 Pruttelende Peuter
hallo ik speel sims 4 maar is sims 3 ook leuk om te spelen en kan dat samen op de laptop windows 10
mijn laptop hebt genoeg ruimte is een gamelaptop
groetjes bella.

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @bella65 Ik heb De Sims 3 altijd gespeeld totdat De Sims 4 uitkwam.
    De Sims 3 heeft veel meer uitbreidingspakketten en het voordeel van een open wereld. Je kan gelijk bij je buren op bezoek zonder allerlei onderbrekingen van tussen laadschermen etc. Dat is aan de ene kant heel leuk aan de andere kant ook veel gevoeliger voor problemen (vastlopende spellen, bugs etc)
    Het voordeel van De Sims 4 vind ik dat het grafisch veel mooier is, dat het bouwen wel gemakkelijker gaat en dat het maken van een Sim met meer details kan.

    Al met al denk ik dat je het zelf eens zult moeten proberen. Let wel op dat je een spel aanschaft dat ook geschikt is voor jouw computer. Oorspronkelijk werd De Sims 3 uitgebracht voor 32 bit computers. Tegenwoordig zijn de meeste computers 64 bit.

    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @bella65, Als je De Sims 3 hebt liggen dan zou dit geen probleem zijn, controleer de systeemvereisten: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3
    Doe dit ook als je De Sims 3 nog moet kopen. Uitbreidingen vergen meer van je laptop, die minder presteert dan desktop PC. Dus vaker opslaan.
    Is meer wennen, niet alles beschikbaar of anders gemaakt. De Sims 3 blijft 32-bits, wekend op 64-bits Windows. Ruimte genoeg is niet voldoende. DxDiag info als tekstbestand vermelden, voor specificaties gamelaptop: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/dxdiag-exe-openen-en-uitvoeren-dad7792c-2ad5-f6cd-5a37-bf92228dfd85
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top