Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Een sim overtuigen om op een buurtactieplan te stemmen (uitbreiding Ecologisch Leven)

leafoflorienleafoflorien Berichten: 52 Denderende Dreumes
Hoi, kan iemand me uitleggen hoe je een andere sim kunt overtuigen om op een buurtactieplan te stemmen? Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg die optie helemaal niet als ik met een andere sim aan het praten ben. Ik dacht misschien moet je 'stemmen optrommelen' aanklikken bij het Gemeenschapsstembord in Evergreen Harbor, maar dat lijkt niet te helpen. In Glimmerbrook, waar mijn sim woont, zie ik nergens zo'n Gemeenschapsstembord en ik vind hem ook niet in Bouwen. Heb je dat ding überhaupt nodig om sims te overtuigen om te stemmen?

Reacties

  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    maart 2021 aangepast
    Hallo, dat vraag ik mij nou ook af, of als ik dat herroepen doet moet ik 5 handtekeningen scoren maar krijg die optie/vraag ook bij geen ene sim. En wat je zeg, waar vind je inderdaad die bord, want met bouwen kan je iets met gezamenlijk leven doen en moet je ook een communitybord plaatsen.... Maar nergens te vinden.
    9n0mxdtxtvz3.png
  • PaintlessPaintless Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hey! Bij mij staat dit bij mijn vrienden als ik op een andere Sim klik onder 'vriendelijk'. Misschien dat je eerst bevriend met iemand moet zijn...
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @leafoflorien en @croma76 je kunt Sims overal vragen om op een bepaald Buurt Actie Plan te stemmen maar je kan deze alleen maar wijzigen in de buurt waarin jouw Sim woont. Een goede vriendschappelijke relatie is ook wel handig om andere Sims te overtuigen.
    Als je Sim dus in Glimmerbrook woont kan hij/zij alleen daar een buurtactieplan proberen te veranderen. Het community bord kan je alleen vinden als je gaat bouwen op de kavel zelf en de kavel is aangemerkt als gemeenschappelijke ruimte. Je kan ook beginnen met een park en dat kavel aanpassen naar gemeenschappelijke ruimte door er een community bord en ander toebehoren te plaatsen.

    a2ducz8e04zd.png


    Met de cheat codes aan kan je ook wijzigingen aanbrengen. Shift Klik eens op je eigen brievenbus en kijk welke buurtactie plannen er actief zijn. Die plannen kan je herroepen en vervangen.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • leafoflorienleafoflorien Berichten: 52 Denderende Dreumes
    Paintless schreef: »
    Hey! Bij mij staat dit bij mijn vrienden als ik op een andere Sim klik onder 'vriendelijk'. Misschien dat je eerst bevriend met iemand moet zijn...

    Bij mij helpt dat helaas niet. Ik heb het bij alle sims die bevriend zijn met mijn sim geprobeerd, maar ik krijg die interactie nooit als mogelijkheid.
  • leafoflorienleafoflorien Berichten: 52 Denderende Dreumes
    trismagistos schreef: »
    @leafoflorien en @croma76 je kunt Sims overal vragen om op een bepaald Buurt Actie Plan te stemmen maar je kan deze alleen maar wijzigen in de buurt waarin jouw Sim woont. Een goede vriendschappelijke relatie is ook wel handig om andere Sims te overtuigen.
    Als je Sim dus in Glimmerbrook woont kan hij/zij alleen daar een buurtactieplan proberen te veranderen. Het community bord kan je alleen vinden als je gaat bouwen op de kavel zelf en de kavel is aangemerkt als gemeenschappelijke ruimte. Je kan ook beginnen met een park en dat kavel aanpassen naar gemeenschappelijke ruimte door er een community bord en ander toebehoren te plaatsen.

    a2ducz8e04zd.png


    Met de cheat codes aan kan je ook wijzigingen aanbrengen. Shift Klik eens op je eigen brievenbus en kijk welke buurtactie plannen er actief zijn. Die plannen kan je herroepen en vervangen.

    Veel plezier met spelen. 😉

    Ik heb nog geen enkele sim kunnen vragen om op een bepaald buurtactieplan te stemmen, ook bevriende sims niet. Ik kijk steeds bij de interacties bij 'vriendelijk', maar ik zie die interactie nergens staan.
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    Nee, klopt, ik krijg dat interactie ook niet, plus wat er gezegd word over dat communitybord dat dat in je buurt moet staan waar je woon, uhm, mijn sim woont in het lege dorpje..
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Croma76 heb je bij de instellingen (bij gameplay) er wel voor gekozen om alle lege huizen te vullen? Anders blijft het dorp leeg.
    @leafoflorien Je kan alleen voor een Buurt Actie Plan stemmen tussen vrijdagavond 18:00 uur en zondagavond 18:00 uur heb je al eens in die periode geprobeerd om Sims over te halen?
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top