Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

23 MAART 2021 PATCH NOTES

EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
PC: 1.72.28.1030 / Mac: 1.72.28.1230 Console: versie 1.39

Een hele fijne lente, Simmers! We hopen dat het allemaal goed met jullie gaat.

Vandaag hebben we heel wat updates en opgeloste problemen voor jullie. Er is voor iedereen wel iets, dus we hopen dat jullie genieten van deze toevoegingen.

Zoals altijd bedankt voor jullie doorlopende steun en feedback.

Veel plezier met De Sims!

-SimGuruJill en SimGuruRusskii


Wat is er nieuw?

- Nieuwe afro haarstijlen!
- Meer varianten voor al bestaande schilderijen en posters zodat ze beter passen bij elk huishouden.

Voor meer informatie welke haarstijlen en schilderij/poster varianten er gemaakt zijn kun je terecht op deze link. https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-3-23-2021


Visueel en huidskleur update

Naast deze spectaculaire varianten hebben we ook de tekst van sommige bewerkt om deze veranderingen te weerspiegelen. We hopen dat jullie ze net zo leuk vinden als wij!

We hebben wat verbeteringen aangebracht in de visuals van onze Sims voor Simmers die zijn getroffen door niet goed uitziende texturen, met name de huidskleuren in Leven voor consolespelers. Je zou nu verbeteringen moeten zien in hoe je Sims eruit zien in Leven... Deze verandering komt ook Simmers ten goede die met minimale systeemeisen op hun pc/Mac spelen. Bedankt voor jullie geduld en zoals altijd blijven we streven naar verbetering.


Karakter eigenschappen

Wat de gameplay betreft hebben we wat gerichte verbeteringen aangebracht in een paar karaktereigenschappen van de basisgame om ze meer betekenis tijdens het spelen te geven. Het idee is om deze eigenschappen een zichtbare verbetering te geven, zodat Simmers de specifieke eigenschappen met duidelijke visuele aanwijzingen en unieke gedragingen kunnen identificeren.

De eigenschappen die we hebben verbeterd zijn Boekenwurm, Vrolijk, Onhandig, Geniaal, Somber, Veelvraat, Goed, Grapjas, Heeft een hekel aan kinderen, Heethoofd, Jaloers, Gemeen, Netjes, Bindingsangst, Perfectionist. We hebben ook wat reactionaire veranderingen aangebracht aan Slons en Ambitieus. We denken dat deze selectie een groot gedeelte van positieve en negatieve eigenschappen omvat. Maar wacht... er is meer! We hebben ook wat wijzigingen in dagelijkse activiteiten aangebracht, zoals douchen of eten, zodat die in een kortere tijd uitgevoerd kunnen worden. We hopen dat jullie het leuk vinden om met deze wijzigingen te spelen en kijken uit naar jullie feedback.


Verdere nieuwe content

En dat is het denk ik? Wacht even… ik moet even mijn aantekeningen bekijken hoor… <kijkt naar haar stapel plakbriefjes> Kapsels… check. Wat verbeteringen in eigenschappen en dagelijkse activiteiten… check. Schilderijvarianten… check. Backend dingen… oh! Ik wist dat ik iets was vergeten!

Oké, er is nog één ding...

S-S-S-STAPELBEDDEN!

Jazeker, stapelbedden zijn toegevoegd aan De Sims 4. Je kunt nu twee keer zoveel kinderen, tieners, jongvolwassenen, volwassenen en ouderen in hun slaapvertrekken proppen. Waarom zou je dezelfde horizontale ruimte met elkaar delen als je letterlijk boven elkaar kunt slapen? Laat dit een opsteker zijn voor iedereen die het lagere bed krijgt, dat je hoe dan ook superieur bent.

We hebben een basisstijl stapelbed toegevoegd dat bij het bestaande Mod Pod Bed uit de basisgame past, plus een Metalen Frame Stapelbed om al je verdraaide of industriële stapelbedverhalen mee te vertellen.

Daarnaast hebben we een nieuwe relaxstand aan alle bedden toegevoegd, zodat je Sims nu in bed kunnen relaxen terwijl ze ontspannen dingen doen zoals tv kijken, zelfs vanuit een stapelbed. Ik verlaat mijn bed nooit meer!

Als je de catalogus bekijkt, zie je misschien dat de stapelbedden twee ladders hebben. "Dat is heel gul en zo, maar ik heb eigenlijk maar één ladder nodig," denk je waarschijnlijk. En dat snappen we hoor! Als je een stapelbed tegen een muur plaatst, wordt de extra ladder standaard automatisch en netjes verwijderd. Deze automatische ladderverwijdering kan ook in- en uit worden geschakeld via Automatische Stapelbedden in de Comfortsortering.

Maar wacht, wat is dat hoogslaperding naast de stapelbedden in de catalogus? Goed gezien. We mogen de hoogslaper natuurlijk niet vergeten! Let op: overmatig gebruik van tussenstreepjes :-) Het alles-in-één stapelbed is bedoeld voor optimaal-gebruiksgemak voor de wat eenvoudigere bouwer. Maar voor bouwers die er écht alles uit willen halen, is dit het helemaal. Je kunt 'm op zich gebruiken voor de spanning en opwinding van ergens hoger slapen (zonder je slaapkamer te hoeven delen), maar heb je het tandwieltje naast de kleurvarianten van de hoogslaper ook gezien? Als je op dit tandwieltje klikt, schakel je de 'Automatische Stapelbedden'-optie voor het plaatsen van ladders uit en krijg je de optie om de ladder links te plaatsen, rechts te plaatsen of de twee ladders gewoon te behouden. Daarnaast kun je een bestaand bed onder de hoogslaper plaatsen als je iets creatiever te werk wilt gaan.

Voor deze eerste versie van stapelbedden, wordt het plaatsen van andere voorwerpen behalve eenpersoonsbedden niet ondersteund. Maar voor Simmers die willen experimenteren, kunnen we niet wachten om te zien welke creatieve dingen jullie allemaal verzinnen met de MOO-cheat!


Verdere updates

Sims 4
  • Peuters eten nu het eten dat je Sims voor hen klaar hebben gemaakt. Mijn moeder zei altijd toen we nog klein waren dat 'het geen restaurant is en dat je eet wat ik je voorzet', dus ja... mijn zusje zat heel vaak nog alleen aan tafel om alle groenten op te eten. Haar aartsvijand was spinazie. Wedden dat mijn moeder deze optie had willen hebben?
  • Creëren je Sims plasjes als ze water drinken? We hebben elk mogelijk lek van je Sims afgeplakt, dus dit zou niet langer mogen gebeuren.
  • Automatische vervulling van de hygiënebehoefte zet niet langer een drankje in de actiewachtrij.
  • Ouderen, volwassenen, jongvolwassenen en tieners kunnen nu met poppen spelen met peuters. Aww, snoezig. ^_^
  • 21e verjaardag Creëer-een-Sim onderdeel puTop_EF28TankScallop en puBottom_EF28JeansCuffed worden nu op de juiste manier weergegeven met het speciale verjaardagsicoontje en de tooltip.
  • Zoals bij elke update heeft deze editor en het vertaalteam de tekst voor alle packs/pakketten en eerdere updates aangepast en verbeterd. #fabuloso

Aan het Werk
  • Wetenschappelijke Sims kunnen nu de taak Wat gras transformeren

Honden en Katten
  • Kittens worden nu ouder als ze een Leeftijdsverhogende Lekkernij krijgen. Maar waarom zou je willen dat kittens ouder werden? Wie wil dat kittens voor altijd en altijd en altijd leven? O jee, wie durft er voor altijd een kitten te zijn?
  • Poep van huisdieren kan nu als kunstmest worden gebruikt. En nee, je bewaart poep van huisdieren niet eeuwig in de inventaris van je Sims, het wordt nu (zoals bedoeld) hergebruikt.

Jaargetijden
  • Heb je weleens van de uitdrukking 'het is net zo nutteloos als het ploegen van de zee' gehoord? Wat? Is dat soms een Venezolaanse uitdrukking? Nou, weet je die schoonmakers nog die plasjes tijdens een onweersbui stonden op te dweilen? Dat ligt nu in het verleden... en wel met onmiddellijke ingang.
  • Voor fans van ijsberen hebben we geweldig nieuws! De IJsbeerduiktraditie kan nu worden gevierd.

Word Beroemd
  • Wereldwijde superster-Sims krijgen niet langer te maken met de met walging reageren actie van andere Sims, met name niet op hun bruiloft... echt? Gebeurde dat? <klemt parels vast> - Met walging reageren is voorbehouden aan die celebrity Sims die eigenlijk helemaal niet beroemd zijn.

Ecologisch Leven
  • We hebben een probleem verholpen met insectenfarms waarbij de tekst Klaar om te verzamelen stond terwijl dat helemaal niet het geval was. Maar dan nu...
  • Wat? Verticale tuinen ontwikkelen zich! We hebben een probleem met verticale tuinen verholpen die zich niet ontwikkelden als ze zich zowel in de status Klaar voor ontwikkeling als Klaar om te oogsten
  • Het Gemeenschapsstembord is gevonden en opnieuw geïnstalleerd in Bouwen! Cafés, restaurants en dierenklinieken moeten echter even wachten op een toekomstige update omdat het nog ontbreekt voor deze kaveltypes.
  • Dol op buiten het netwerk leven, maar niet als je ineens loodgieterswerk moet doen? Wacht, wat? Zeg maar niets meer... We hebben het zo geregeld dat het eten/drinken van cornflakes, melk, sap, yoghurt en water geen loodgieterswerk vereist. Waarom zou je in hemelsnaam loodgieterswerk nodig hebben voor melk, of zelfs voor cornflakes? Is er een graanreep-buizenstelsel in de game waar ik niets vanaf weet of zo? Zou dat dan niet gevuld zijn met kleffe cornflakes? Ik zit met zo veel vragen!
  • Krekelbloem kun je het beste in de koelkast bewaren! Op die manier is je bloem altijd fris en knapperig te gebruiken. Daarnaast kun je nu ook kevernuggets, bomkevernuggets en larvenmaaltijden bewaren. Buen Provecho!

Ouderschap
  • Ouders, hebben jullie tieners zich misdragen? Hebben jullie ze straf gegeven, maar doen ze nog steeds ondeugende dingen? We hebben een probleem verholpen waarbij tieners zich nog steeds misdroegen ook al werden ze via de telefoon bestraft. Mijn ouders straften mij trouwens persoonlijk, maar dat terzijde.

Journey to Batuu
  • We hebben een probleem verholpen waarbij de buitenaardse bewoners van Batuu niet de juiste look hadden. Deze fix geldt niet volledig met terugwerkende kracht en wordt opgelost in de nieuwe opslagbestanden.

Uitgebreid Breien
  • Sims kunnen weer verder breien als ze tijdens het breien werden onderbroken.
  • Het breimandje voor beginners verschijnt nu met de juiste tag bij het gedeelte 'Vaardigheidsopbouwende voorwerpen' in de inventaris van Sims.

Alles Aan Kant
  • We hebben onze snoezige maar smerige stofdotjes opnieuw getraind om niet zo vaak te verschijnen. We hebben ook wat kleine verbeteringen aan de stofsituatie aangebracht en we hopen dat er nu niet meer zoveel stof wordt opgehoopt. Wat is jouw lievelingsnaam voor je stofdotje? Die van mij is Furthur! (Italiaanse Simmers... ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel).

Sul sul!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top