Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De onthulling van de Kits in De Sims 4

EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
Hey Simmers,

Neil hier met een nieuwe update voor De Sims 4!

Gisteren is er een nieuwe aankondiging gemaakt op de livestream en na de aankondiging van de stapelbedden zijn dit keer de Kits onthuld! Sommigen hadden al een idee maar ze zijn dan toch eindelijk officieel onthuld. Kits zijn minicollecties van content gemaakt om jouw manier van spelen meer keuzes te geven—en meer manieren om met het leven te spelen!

Meer informatie over de kits kun je vinden op https://ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/packs/kits .

De livestream is tijdelijk te vinden op https://twitch.tv/videos/934393715 en laat de nieuwe kits in actie zien zodat je gelijk een goed beeld krijgt van wat er in zo'n kit zit (wel alleen in het Engels).

Kijken jullie uit naar de Kits, vind je het helemaal niks of denk je dat het cool is liggende aan het onderwerp en de content?

Laat het ons weten!

Sul sul,

- EA_Neil

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb de trailer bekeken (de livestream duurt me veel te lang) en ik denk dat ik de landelijke keuken wel leuk vind.
    Van de derde vind ik die "dust bunny's" wel grappig, maar echt spelen doe ik niet vaak, ik bouw meer.
    Die eerste vind ik niet echt wat. Maar ik zie onderhand het verschil niet meer in alle packs...

    Some angels choose fur instead of wings
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah Het is hard werken hoor, al dat stofzuigen. 🤣
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @trismagistos, ja en daarom denk ik ook niet dat ik die kit koop. :tongue:

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    maart 2021 aangepast
    @trismagistos @Deborah ,

    Ik denk dat ik zelf het huis expres te stoffig zou laten worden want ik vind die stofkonijntjes veel te schattig.. Ik denk niet dat mijn hond hier blij mee gaat zijn!

    - EA_Neil
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb de keuken spullen gekocht, maar er zitten niet veel dingen bij, helaas...

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top