Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mc Command Center

JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
Hoi! Vraagje; ik wil graag Mc Command Center downloaden, maar vraag me af waar ik dit het beste kan doen en wat de mod precies inhoudt? Veroorzaakt het problemen in mijn game? Is het de moeite waard?
En wat moet ik precies downloaden en wat gebeurt er als er een update is?
Basically, ik ben op zoek naar iemand die mij de in's en out's van Mc Command Center kan vertellen, since I've got no clue what so ever :blush:

Thanks!

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb geen mods, maar op je vraag of het problemen geeft ingame.
    Dat kan.
    Dat risico loop je altijd met mods.
    Zorg er voor dat de mods (en andere downloads) altijd up-to-date zijn.
    Dus als er een update van De Sims is geweest, zoek dan eerst of je mods ook een update heeft gehad.
    Je kan namelijk problemen krijgen als je dat niet doet.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @JoanneKalkwiek Mods zoals MCCC kan je het beste downloaden bij de makers zelf.
    MCCC betekend Master Controller Command Center en die modificatie kan je vinden bij deaderpool-mccc. Het is een zeer krachtige modificatie die je controle geeft over veel onderdelen in de Sims.
    Als je meer wilt weten kan je je aansluiten bij Discord waar Deaderpool zijn eigen kanaal heeft.
    Ik maak gebruik van MCCC omdat ik samen met anderen wel eens Sims 4 save bestanden van anderen test op bug en glitches en omdat ik daarvoor bepaalde situaties wil creëren die niet eenvoudig zelf ontstaan. Als je niet echt thuis bent in het gebruik van de Master Controller raad ik je aan het met enige voorzichtigheid te gebruiken. Sommige handelingen zijn echt onomkeerbaar.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top