Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Invloed en stemmen

RaNa70RaNa70 Berichten: 13 Brabbelende Baby
Hallo allemaal, :-)
Een tijdlang geen Sims gespeeld, maar nu noodgedwongen meer thuis, toch maar weer aan de gang gegaan ermee. Nieuwe uitbreiding gekocht en expansie "breien". (Niet aanwezig Star Wars, Magische rijk en eentje waar ikzelf niet zoveel mee heb. Voor de rest alle uitbreidingen wel)

Om een lang verhaal wat korter te maken, tijdlang met een jongvolwassen man gespeeld die zich richtte op de natuur en zijn baan. Wordt verliefd op een dametje die ik daar in een huisje geparkeerd had, ze trouwen en meneer (intussen volwassen) trekt bij haar in... mooi iets meer kapitaal door het samengaan, maar... nu komt het. Het buurtbord en de brievenbus om te stemmen zijn totaal veranderd.
Prima, dacht ik nog. Dat komt omdat ik in een andere buurt ben aan wonen. Dan trek ik één van de plannen in om handtekeningen te verzamelen..
Maar dat kan en mag alleen bij mijn direct naaste buurman... wie ik ook aanspreek.. dan krijg ik de melding dat het alleen in de eigen buurt kan en mag.. Bij een huis verderop krijg ik exact hetzelfde.. Kortom.. ik verdien wel invloedpunten om te mogen stemmen maar ik kan ze na mijn verhuizing niet meer gebruiken. Voor mijn huisgenoot geldt hetzelfde. Bij de Lessen ingame staat bij de uitleg dat het niets uitmaakt waar je woont..

Is dit een fout in het spel? Is het de bedoeling dat je je hele Sims leven in hetzelfde huis blijft wonen?
Wie oh wie heeft er tips voor mij?
Alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes Rachel

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Geen idee wat er met je spel aan de hand is.
    Sluit het eens af en repareer het in Origin.
    En start het dan opnieuw.
    Heb je het dan nog steeds, of is het dan opgelost??

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    RaNa70RaNa70 Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Ik ga het proberen! Ik laat het hier weten! Dank je wel!
    Technisch ben ik niet erg handig hoor haha.. op een windows computer en de oudere versies lukte me dat wel. Ik zal even moeten zoeken.
    Hartelijk dank!
  • Opties
    RaNa70RaNa70 Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Ik heb het bestand hersteld en zal vanmiddag een poosje spelen.. ( Klopt het dat het in het startscherm zit waar je de keuze hebt om een spel te starten of te herstellen? anders zou ik niet weten waar ik het moet vinden)
  • Opties
    RaNa70RaNa70 Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Hallo,
    Daar ben ik weer.. Ik weet niet of het klopt maar als ik mensen op mijn kavel uitnodig kan ik ze een handtekening ontfutselen. Het lukt me niet in andere gelegenheden.. Maar dit is voor mij al wel weer een vooruitgang. Blijft natuurlijk wel gek dat als je gaat verhuizen dat alle doelen waar mijn Sim op gestemd had, verdwenen zijn. Maar misschien hoort het wel. Ik heb er trouwens nog steeds lol in.
    Groetjes van Rachel
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @RaNa70, als je naar een andere wijk verhuisd, klopt het.
    Die wijk heeft een eigen buurtscherm, en daar kunnen andere initiatieven populairdere zijn.
    In Origin, waar je je spel ziet staan, heb je de optie om te repareren.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top