Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Als doel gesteld De Curator

OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
oktober 2020 aangepast in De Sims 4
Als je hoofd doel is dingen verzamelen stenen en planten vruchten enz.
Je gaat naar de openbare parken enz voor wat te vinden.
Je gaat naar Oasis Springs dan naar de woestijnbloem Park. Of naar Willow Creek naar Magnoliabloesem.
Oke er liggen veel stenen er groeit van alles.
Dus raap je alles op en plukt je alle vruchten en bloemen.
Alle dagen en weken en maanden daarna ligt er nooit niets meer.
Ook al blijf je er de hele dag.

Tenzij je er met een tent blijft slapen.
Want de planten en stenen komen alleen terug tussen 3 en 6 uur snachts ongeveer als je er persoonlijk bent.
Dit is niet altijd zo geweest.
En als ook de vuilnisbakken het daar niet doen ( ja daar zijn de vuilnisbakken weer ) is curator zijn als doel niet meer te doen.

@Deborah je vroeg aan mij een betere uitleg in een ander hoofdstuk.
Dit is het ik hoop dat het zo beter is.
Groetjes Orestes

Post edited by Orestes on

Reacties

  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Orestes schreef: »
    Als je hoofd doel is dingen verzamelen stenen en planten vruchten enz.
    Je gaat naar de openbare parken enz voor wat te vinden.
    Je gaat naar Oasis Springs dan naar de woestijnbloem Park. Of naar Willow Creek naar Magnoliabloesem.
    Oke er liggen veel stenen er groeit van alles.
    Dus raap je alles op en plukt je alle vruchten en bloemen.
    Alle dagen en weken en maanden daarna ligt er nooit niets meer.
    Ook al blijf je er de hele dag.

    Tenzij je er met een tent blijft slapen.
    Want de planten en stenen komen alleen terug tussen 3 en 6 uur snachts ongeveer als je er persoonlijk bent.
    Dit is niet altijd zo geweest.

    Vreemd, dat heb ik niet. Als ik er voor het eerst kom dan moet ik even wachten totdat dingen gaan groeien en daarna kan ik verzamelen. Als ik daarna terug naar huis ga en een dag later terugkom kan ik weer van alles vinden (zoals het hoort eigenlijk).
    Het zou aan je opgeslagen spelbestand kunnen liggen. Heb je al eens geprobeerd of dit met een heel nieuwe spel met een nieuwe sim ook zo is?

    Orestes schreef: »
    En als ook de vuilnisbakken het daar niet doen ( ja daar zijn de vuilnisbakken weer ) is curator zijn als doel niet meer te doen.

    Er is inderdaad een bug met de vuilnisbakken. Ze hebben met de laatste update wel iets met vuilnisbakken gedaan, alleen ik weet niet of je inmiddels ook weer kunt 'opduiken'.
  • Opties
    OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    @Elize vuilnis bakken doen het bij mij niet na update.
    Een vraagje heb jij ook seizoenen en Eco.En heb jij het over de plekken die ik beschreef dus niet waar je zelf je huis hebt staan in je eigen buurt.
    Want in mijn eigen buurt groeit het bij mij ook.
    En ja het is bij alles wat ik doe zo met het verzamelen. Alles al gedaan maar niets helpt.
    Ik vind het zo ingewikkeld om de sims compleet eraf te doen van disk. Delete sims 4 gaat goed. Maar is er dan alles er wel af alle chase enz enz leeg maken en verwijderen van de chase wat ze ook wel beschrijven vind moeilijk.
    Dus is enkel delete van de sims 4 genoeg om alle problemen op te lossen.

    Over een paar maanden koop ik een nieuwe computer en zet ik er alles weer vers op.
    Als het dan nog is weet ik zeker dat het niet bij mij ligt.
    Dus speel ik zo lang weer met de sims 3 ook leuk.
    Als het zover is laat ik het nog wel weten.

  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @Orestes Ja, ik heb ook seizoenen en eco geïnstalleerd. In mijn nieuwste spel woont mijn sim in een container in Evergreen harbor, maar reist regelmatig naar Willow creek, Oasis springs of Sulani om op zoek te gaan naar stenen, schelpen, planten, etc om te kunnen verkopen in de marktplaats.
    En alleen mijn eigen vuilnisbak kan ik leeghalen, maar de overige niet (maar dat deed ik eigenlijk toch al nooit). De vuilcontainers werken wel overal.

    Ik heb in april de sims van mijn pc gehaald en opnieuw geïnstalleerd nadat die niet meer opstartte. Wat ik ook probeerde, niets werkte en ik was het zo zat dat ik via windows instellingen de sims heb verwijderd en daarna de mappen van Sims 4 in zowel programma's als in documenten heb gewist. Een beetje rigoreus want hiermee werden ook m'n save bestanden gewist, maar dat maakte mij op dat moment niets uit. Daarna Origin weer opgestart en de Sims weer opnieuw geïnstalleerd (en dat duurt even, met alle extra pakketten). Sindsdien heb ik weinig problemen, met uitzondering van sommige bugs. En eigenlijk was het ook wel leuk om helemaal overnieuw met een schoon spel te beginnen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top