Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat zouden jullie graag zien bij De Sims 4?

RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
Wat zouden jullie graag zien bij De Sims 4, geleverd via uitbreiding en/of update?

Wat zouden jullie graag zien bij De Sims 4? 23 stemmen

Boerderij - Wonen en werken. Zelf kunnen (ver)bouwen. Verzorgen van dieren. Groente en fruit telen, oogsten en verkopen. Leven op platteland. Bezoek krijgen van niet speelbare Sims, verkoop en leren.
39%
consuelathefirstjujuudjeCriseydesandralafebreRaNa70Orestesbella65Lauwie0404Dennisvdbuurt 9 stemmen
Boerderij - Bezoeken (als openbare kavel). Ontmoet andere gezinnen met kinderen. Leren over boederij. Boederijdieren bekijken, aaien, verzorgen.
0%
Vakanties. Sims gaan op vakantie. Zon, zee, strand. Kamperen of in hotel. Sneeuw / winter sport. Met train, bus of op eigen. Dagjes uit maken.
13%
janine85KiMulderHenri_Vink 3 stemmen
Manege (als openbare kavel). Je Sims bezoeken de manege. Paarden, ezels, kamelen houden en verzorgen. Wedstrijden met paarden. Paardrijden door natuur (bossen, strand, heide, water), via parcours of platteland.
21%
JaimyWithGamesSuperBrichtponyChunIkbeneenNinjaaaSimmerqvda 5 stemmen
Kinderboerderij (als openbare kavel). Omgaan met hun dieren, leren over hun. Ontmoet andere gezinnen met kinderen. Bezoek afsluiten met iets lekkers en kleins.
0%
Bouwen en wonen in flats.
0%
Vanuit De Sims 2 / De Sims 3. Iets dat in deze games meekwam of via uitbreiding kon.
17%
DeborahlouxxxlouStefflaterElize 4 stemmen
Iets anders.
8%
Gemberveermarc 2 stemmen

Reacties

  • Lauwie0404Lauwie0404 Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Boerderij - Wonen en werken. Zelf kunnen (ver)bouwen. Verzorgen van dieren. Groente en fruit telen, oogsten en verkopen. Leven op platteland. Bezoek krijgen van niet speelbare Sims, verkoop en leren.
    Boerderij wonen en werken lijkt mij heel erg tof, die springt er voor mij uit.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Vanuit De Sims 2 / De Sims 3. Iets dat in deze games meekwam of via uitbreiding kon.
    Ik vond Appartementsleven van De Sims2 geweldig. Je eigen buurt kunnen maken. Gewoon 6 appartementen op 1 kavel, altijd buren bij de hand, zelf visvijvers kunnen maken. De tuin moeten onderhouden.
    Ook Studentenleven was in De Sims2 veel leuker. En het feit dat je kleding moest kopen wilde het in je kast verschijnen. Vond ik ook veel leuker en realistischer. En je kon je eigen buurt samenstellen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • SuperBrichtponySuperBrichtpony Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Manege (als openbare kavel). Je Sims bezoeken de manege. Paarden, ezels, kamelen houden en verzorgen. Wedstrijden met paarden. Paardrijden door natuur (bossen, strand, heide, water), via parcours of platteland.
    Ik heb nu gestemd op die manege, maar eigenlijk wil ik gewoon dat je eigen paarden kan houden in de sims 4, net zoals dat in de sims 3 kon
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Boerderij - Wonen en werken. Zelf kunnen (ver)bouwen. Verzorgen van dieren. Groente en fruit telen, oogsten en verkopen. Leven op platteland. Bezoek krijgen van niet speelbare Sims, verkoop en leren.
    Ook boerderij wonen/werken. Maar of ik er 20 euro voor over zou hebben dat is de vraag.
  • Lauwie0404Lauwie0404 Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Boerderij - Wonen en werken. Zelf kunnen (ver)bouwen. Verzorgen van dieren. Groente en fruit telen, oogsten en verkopen. Leven op platteland. Bezoek krijgen van niet speelbare Sims, verkoop en leren.
    @sandralafebre Leek mij wel wat als er een nieuwe wereld zou komen, thema platteland en boerendorpje met farmers' market idee zoals ze dat in Amerika hebben. Overal boerderijen, zowel modern als ouderwets :smiley: En natuurlijk extra kleding, kapsels etc.
  • SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    wat ik graag zou willen zien? Dat ze eerst eens bugs gaan oplossen voordat ze een nieuwe pack uitbrengen.... ik zit nog steeds met de problemen van het Eco pack, terwijl Batuu nu al uit is
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Vanuit De Sims 2 / De Sims 3. Iets dat in deze games meekwam of via uitbreiding kon.
    Allereerst zou ik graag zien dat ze werken aan de bugs in het spel, maar als ik het goed heb begrepen is dat een andere afdeling binnen EA/Maxis.

    Nu ik de sims 2 weer werkend heb gekregen op m'n laptop en zo af en toe weer speel, merk ik toch dat ik bepaalde dingen graag terug zou zien in de sims 4. Zoals een voedselvoorraad zodat je boodschappen moet doen, het kopen van nieuwe kleding ipv de volledige CAS tot je beschikking, het kunnen kopen van tijdschriften of nieuwe computerspellen, auto's, sommige hobbies, de collecties in inrichten/bouwen, en nog wel een paar dingen. Op sommige vlakken was de sims 2 realistischer. Sims 3 heb ik nooit gespeeld, dus daar weet ik niets van.
  • AnnikaSpeeltSimsAnnikaSpeeltSims Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Ik vind eigenlijk heel veel van bovenstaande dingen leuk. Namelijk: boerderij (beide opties), vakantie, manege en kinderboerderij dus kan eigenlijk niet kiezen...
  • JaimyWithGamesJaimyWithGames Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Manege (als openbare kavel). Je Sims bezoeken de manege. Paarden, ezels, kamelen houden en verzorgen. Wedstrijden met paarden. Paardrijden door natuur (bossen, strand, heide, water), via parcours of platteland.
    Boerderij/manege Paarden mis ik wel om te hebben. en sowieso de thema's spreekt mij erg aan.
  • DennisvdbuurtDennisvdbuurt Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Boerderij - Wonen en werken. Zelf kunnen (ver)bouwen. Verzorgen van dieren. Groente en fruit telen, oogsten en verkopen. Leven op platteland. Bezoek krijgen van niet speelbare Sims, verkoop en leren.
    100% boerderij
  • StefflaterStefflater Berichten: 50 Denderende Dreumes
    Vanuit De Sims 2 / De Sims 3. Iets dat in deze games meekwam of via uitbreiding kon.
    Muziek spelen in een band zoals in de Sims 3 mis ik enorm.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Vanuit De Sims 2 / De Sims 3. Iets dat in deze games meekwam of via uitbreiding kon.
    Volgens mij hadden we dat ook in De Sims2, bands. ;)
    Ik mis de scholen zoals we ze in De Sims2 hadden, (studentenleven) en de winkels die je kon hebben (gaan het maken). En de rijtjeswoningen (appartementleven) En sowieso, de eenvoud van de conversaties.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top