Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

BUG: vuilnisbakken voor buiten

SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
sinds kort hebben de vuilnisbakken voor buiten een bug: na verloop van tijd verschijnt er vuil onder de vuilnisbak dat je niet kunt verwijderen. Het enige dat je kunt doen is een nieuwe vuilnisbak kopen en plaatsen, maar dan gebeurt hetzelfde. Ik dacht dat het met de "standaard KLIKO" alleen was, maar het is ook met een andere.

Reacties

  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Sabouma, De Sims 4 ontdaan van alle aangepaste materialen / modificaties. Nieuw spel beginnen, om te testen. Anders De Sims 4 opnieuw instellen (oa repareren). Laatste updates voor De Sims 4 geïnstalleerd?
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Sabouma Als je speelt met het uitbreidingspakket Ecologisch Leven is het een bijkomstigheid. Je doet er in dat geval verstandig aan om een 'Recycleerder' te kopen en regelmatig op je vuilnisbak te duiken en deze leeg te halen. In je inventaris vind je afvalbergen die je kan recyclen. Hiermee verdien je stukjes en beetjes die je weer kan gebruiken om iets te fabriceren met de fabricator. Als je dat uitbreidingspakket niet hebt kan je ook nog op je vuilnisbak duiken en wie weet haal je er mooie en bruikbare schatten uit die je weer kan verkopen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    trismagistos schreef: »
    @Sabouma Als je speelt met het uitbreidingspakket Ecologisch Leven is het een bijkomstigheid. Je doet er in dat geval verstandig aan om een 'Recycleerder' te kopen en regelmatig op je vuilnisbak te duiken en deze leeg te halen. In je inventaris vind je afvalbergen die je kan recyclen. Hiermee verdien je stukjes en beetjes die je weer kan gebruiken om iets te fabriceren met de fabricator. Als je dat uitbreidingspakket niet hebt kan je ook nog op je vuilnisbak duiken en wie weet haal je er mooie en bruikbare schatten uit die je weer kan verkopen.

    Ahaaaa..... daar had ik niet over nagedacht.... da's een goeie, daar moet ik eens mee aan de slag :)
  • SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    Sabouma schreef: »
    trismagistos schreef: »
    @Sabouma Als je speelt met het uitbreidingspakket Ecologisch Leven is het een bijkomstigheid. Je doet er in dat geval verstandig aan om een 'Recycleerder' te kopen en regelmatig op je vuilnisbak te duiken en deze leeg te halen. In je inventaris vind je afvalbergen die je kan recyclen. Hiermee verdien je stukjes en beetjes die je weer kan gebruiken om iets te fabriceren met de fabricator. Als je dat uitbreidingspakket niet hebt kan je ook nog op je vuilnisbak duiken en wie weet haal je er mooie en bruikbare schatten uit die je weer kan verkopen.

    Ahaaaa..... daar had ik niet over nagedacht.... da's een goeie, daar moet ik eens mee aan de slag :)

    update: uiteindelijk komt het dus toch niet door het uitbreidingspakket, maar denk ik toch echt dat het een bug is... want met alle ideeën die trismagistos aandroeg is het probleem niet opgelost....
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Sabouma als je alles hebt geprobeerd en je nog steeds problemen hebt met je vuilnisbakken, raad ik je aan deze 'bug' te melden bij Electronic Arts: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs. Hopelijk kunnen de ontwikkelaars er wat mee. Houd er rekening mee dat de voertaal wel Engels is en dat je zo zorgvuldig mogelijk moet zijn in je rapport. Sterkte!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top