Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Galerij

sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
Ik kom weer eens niet in de galerij. (Geen verbinding.)

Reacties

  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sandralafebre, Is je probleem soms al opgelost?

    Controleren dat je verbonden bent met het internet, De Sims 4 wel toegang tot het internet heeft en ben je wel met de correcte accoutn ingelogd?
    De Sims 4 opnieuw instellen en bijwerken.
    De Sims 4 Legacy Edition en kinderaccounts hebben geen toegang tot de galerij.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Sorry voor mijn late reactie. Mijn probleem is inderdaad al opgelost. Mijn Sims 4 wordt altijd automatisch bijgewerkt. Sterker nog: als mijn Sims 4 niet is bijgewerkt, kan ik het niet spelen. Ik heb het spel niet opnieuw in hoeven te stellen.
    Het komt wel vaker voor dat ik geen verbinding met de galerij krijg (of "galerie" zoals het officieel heet). Gelukkig gebeurt dat niet vaak.
  • Opties
    sepp2005sepp2005 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    hoezo kan de sims 4 legacy edition niet toegang krijgen tot de galerij?
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    sepp2005 schreef: »
    hoezo kan de sims 4 legacy edition niet toegang krijgen tot de galerij?

    Nee, ik heb gewoon een standaard versie van de Sims 4. En van tijd tot tijd kan ik geen online verbinding krijgen met de galerij. Soms krijg ik ook geen verbinding met Origin. Heb jij daar nooit last van sepp2005?
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sepp2005, Galerij is niet beschikbaar in De Sims 4 Legacy Edition. Net als laatste 3 uitbreidingen (Studentenleven, Klein Wonen en Ecologisch Leven), allen 3 uitgekomen in 2020. De Sims 4 Legacy Edition is nodig, als jouw computer niet voldoet aan de systeemvereisten van De Sims 4.
    https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


    @sandralafebre, Als dit zichzelf oplost, gewoon eens zijn gang laten gaan. Als dit vaker gebeurd bij jouw, internetverbinding en software controleren.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    RSZ schreef: »
    @sepp2005, Galerij is niet beschikbaar in De Sims 4 Legacy Edition. Net als laatste 3 uitbreidingen (Studentenleven, Klein Wonen en Ecologisch Leven), allen 3 uitgekomen in 2020. De Sims 4 Legacy Edition is nodig, als jouw computer niet voldoet aan de systeemvereisten van De Sims 4.
    https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


    @sandralafebre, Als dit zichzelf oplost, gewoon eens zijn gang laten gaan. Als dit vaker gebeurd bij jouw, internetverbinding en software controleren.

    Het ligt niet aan de internetverbinding. Die doet het altijd goed.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sandralafebre, Je bent de enigste die dit meld. Gewoon eens afwachten, misschien herstelt het vanzelf.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Na een tijdje goed gewerkt te hebben doet de galerij het opnieuw weer niet. :(
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    RSZ schreef: »
    @sandralafebre, Je bent de enigste die dit meld. Gewoon eens afwachten, misschien herstelt het vanzelf.

    Deze bewering is onwaar: er zijn best wel veel dezelfde klachten hier op dit forum door andere spelers gemeld.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Vandaag weer meerdere keren geen verbinding met de galerij (1x vanmorgen, daarna ging het weer goed, vanmiddag weer geen verbinding).
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    @RSZ "Jij bent de enigste die daarover klaagt, @sandralafebre." Onzin.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @sandralafebre , ik had gisteren ook geen verbinding (meer).
    Het lijkt er (bij mij) op, dat ik bij de start wel verbinding heb, maar na een tijdje de verbinding verbreekt. Want als ik dan na een uur of zo iets wil uploaden, heb ik geen verbinding. Ik kan 'm dan wel heel makkelijk herstellen.

    @RSZ , het is "enige" en niet "enigste".
    Ik heb deze klacht wel vaker voorbij zien komen, trouwens.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    @Deborah : bij mij herstelt het probleem zich ook vrij snel vanzelf, en de verbinding met de Origin-client blijft ook normaal werken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top