Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

kat is weg?

Celine123Celine123 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
Hallo, mijn kat is ineens weg. Ik kan hem niet meer roepen en hij is niet thuis. Maar ik heb nergens de optie om een advertentie over een vermist huisdier te plaatsen staan? Help!

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Kun je wel in de buurt zoeken?
    Als je geen melding hebt gehad dat ie is weggelopen, kun je ook geen advertentie plaatsen.
    Meestal komen ze vanzelf weer opdagen hoor. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Celine123Celine123 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    Ja ik krijg de hele tijd meldingen dat mijn kat is weggelopen, terwijl ze gewoon thuis zit.. Heb nu al 3x die melding gehad haha, snap er niks van
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Celine123, Als je een huisdier geen aandacht geeft, dan zal deze weglopen.

    Gebruik je soms aangepast materiaal / modificaties? Dan verwijder deze, De Sims 4 opnieuw instellen (onder andere repareren) en bijwerken. Test dan met nieuwe huishouden.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Celine123 Als je je kat nog ziet zitten dan kan je proberen om er eens mee te spelen. Waarschijnlijk lukt dat niet. Je kan ook pas een advertentie met de computer of met de telefoon van een Sim plaatsen als je je huisdier echt niet meer in huis ziet. Soms moet je daar even op wachten. Ik denk dat met de nieuwe updates dieren gemakkelijker weg zullen lopen. Dus neem je kat regelmatig even op de bank om hem of haar te aaien.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top