Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Stelen

Sapphire80Sapphire80 Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hi,
Volgens mij is er een bug die in de ronde gaat bij de sims 4. Iedereen gaat opeens stelen. Ook de sims die geen kleptomaan is. Ben in de danceclub en daar wordt gewoon alles gejat, incl. de wc's.

Reacties

  • Opties
    PebblysPebblys Berichten: 4 Brabbelende Baby
    hallo,

    hier hetzelfde probleem: ik open een restaurant en al mijn klanten beginnen mijn meubels te stelen. Gevolg, ik heb geen geldig restaurant meer, geen zitplaatsen, geen toilet, ... !!

    ook verdwijnen mijn huisdieren steeds!
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Sapphire80, Waarschijnlijk zullen deze problemen komen, omdat je aangepast materiaal gebruikt. Begin met deze te verwijderen. De Sims 4 opnieuw laten instellen anders. Controleren dan De Sims 4 is bijgewerkt. Creëer een nieuwe Sim of huishouden en test daarmee.

    @Pebblys, Hetzelfde. Huisdieren lopen weg als deze geen aandacht krijgen. Rechtsboven zal je hiervan een melding zien.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    juni 2020 aangepast
    @Sapphire80 en @Pebblys Nee hoor het is geen bug! Jullie hebben allebei waarschijnlijk de nieuwe speluitbreiding Ecologisch Leven gekocht en spelen daar nu mee. Ik denk dat bij jullie allebei in jullie spel het buurt actieplan 'Delen is lief' actief is. Zorg dat je buurt invloed krijgt en stem op een plan dat je gaar actief wil hebben voor jou in jouw buurt. Dat kan je doen door op de brievenbus te klikken. Je kan het oude plan ook herroepen. Lees er alles over in de lessen van De Sims 4
    Post edited by trismagistos on
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    PebblysPebblys Berichten: 4 Brabbelende Baby
    @trismagistos neen dat is het niet, eerst stalen ze bij mij thuis en toen heb ik deze optie herroepen. dus dat is het niet
  • Opties
    PebblysPebblys Berichten: 4 Brabbelende Baby
    juni 2020 aangepast
    @RSZ mijn huisdier loopt niet weg, verdwijnt gewoon. ik heb hem net gemaakt en hij is al weg wanneer ik hem voor de eerste keer wil aaien. het icoontje is wazig en wanneer ik dan even een openbare plaats bezoek en terug kom is die even terug.
  • Opties
    PebblysPebblys Berichten: 4 Brabbelende Baby
    ik ben net gaan kijken en ik heb geen aangepast materiaal in het spel, dus die mods zijn bij mij niet van toepassing
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Repareer je spel eens in Origin, dat hielp bij mij (niet bij dit probleem)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Pebblys, Dan De Sims 4 opnieuw instellen. De Sims 4 en Origin programma bijwerken. Creëer een nieuwe Sim of huishouden en test daarmee.
    https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/spel-laden-knop-werkt-niet/m-p/9175732#M5179
    Diverse problemen worden zo opgelost. Is sneller dan De Sims 4 opnieuw installeren.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Pebblys Het stelen dat niet door kleptomane Sims wordt gedaan, is waarschijnlijk een bug in het spel. Sinds de laatste update blijken er meer mensen last van te hebben. Je kan dat hier melden: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top