Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mods en CC werken niet meer na update

NomiMrsNomiMrs Berichten: 1 Brabbelende Baby
februari 2021 aangepast in De Sims 4
Hallo allemaal,

Ik heb net mijn sims 4 ge-update en mijn mods en cc werken niet meer. Ik heb deze al eens uit de mods map gehaald en deze terug er in gezet maar dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand nog tips?
Post edited by EA_Spectre on

Reacties

  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Dit is vrij normaal, @NomiMrs, dat na een update van De Sims 4 of installatie van een uitbreiding de aangepaste inhoud / modificaties niet meer werken. Eigenlijk dien je deze allemaal te verwijderen voordat je een update van De Sims 4 en/of uitbreiding gaat installeren.

    Wil je de aangepaste inhoud / modificaties weer gaan gebruiken, dan dien je deze opnieuw te downloaden, tenminste als deze dan nog werken met de versie van De Sims 4 die jij gebruikt.
    Bericht achterlaten op de website waarvan je deze download of contact opnemen met de maker, mocht je problemen ondervinden met het gebruik van de aangepaste inhoud / modificaties.
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Heb je je mods wel weer ingeschakeld via het optiemenu in de Sims? Bij een update schakelt Maxis automatisch de mods & CC uit.
    Mocht je je mods dan nog niet zien, dan geldt bovenstaande van RSZ.
    Zie ook:
    https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/

    Succes!
  • Opties
    sonrayzasonrayza Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik heb het zelfde probleem ik schakel mods in en het spel meld het zelf steeds af zelfs als ik er geen mods in heb zitten.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Map andere naam geven en De Sims 4 repareren via Origin programma, @sonrayza.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top