Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Blijf Thuis, Speel Samen - (#4)

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
april 2020 aangepast in De Sims 4
original?v=1.0&px=-1

Sul sul, Simmers!

We zijn terug met meer codes om weg te geven!
  • 1x De Sims 4 Peuters* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Magisch Rijk* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Word Beroemd* PC/Mac code

Klik op de onderstaande spoiler voor de pack die je wilt en beantwoord de vraag die daar te zien is. De eerste speler die de juiste reactie op een van de vragen geeft, krijgt een code. Je moet voor 13 april reageren. Geef 1 reactie op 1 vraag en zorg ervoor dat je aangeeft op welke pack je reageert. Je mag jouw bericht niet bewerken, wanneer je dit doet wordt jouw bericht gediskwalificeerd.

Je kunt op meerdere vragen een antwoord geven, maar je kunt maar 1 code winnen. Als je de eerste bent die meerdere vragen juist heeft beantwoord, dan telt alleen jouw eerste goede antwoord!

De Sims 4 Peuters*
Er zijn DRIE objecten die anders zijn of zijn verdwenen tussen deze twee plaatjes. Welke drie objecten zijn dit?

fa7wknm0xwo3.jpeg

De Sims 4 Magisch Rijk*
Er zijn DRIE objecten die anders zijn of zijn verdwenen tussen deze twee plaatjes. Welke drie objecten zijn dit?

b3sgq3etx1nu.jpeg

De Sims 4 Word Beroemd*
Er zijn DRIE objecten die anders zijn of zijn verdwenen tussen deze twee plaatjes. Welke drie objecten zijn dit?

ti2wjucm3zcq.jpeg


*Vereist De Sims 4 (apart verkocht) en alle game updates om te kunnen spelen.


Wanneer de je de eerste bent die het juiste antwoord geeft op een van de vragen, zullen wij jou binnen 24h een DM versturen.

Was je niet een van de gelukkigen? Geen probleem, de volgende giveaway is morgen (9 april) om ongeveer 16:30 UTC op https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/bd-p/the-sims-4-game-information-nlhttps://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/bd-p/the-sims-4-game-information-nl.

Blijf Thuis. Speel Samen.



PS: We weten dat sommige van jullie op een console spelen en we zijn jullie niet vergeten! Op het moment kunnen we alleen PC/Mac codes weggeven, maar we proberen in de toekomst wat codes voor consoles te krijgen.
Post edited by EA_Mai on

Reacties

  • SimsspelerSimsspeler Berichten: 10 Brabbelende Baby
    Sims 4 peuters :
    - vaas heeft een andere kleur aan de rand boven
    - de kleur van de poten van de zetel waar de man op zit
    - de stoel voor het raam ontbreekt in de rechter foto
  • Cpt_failCpt_fail Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik wil graag meedoen voor De Sims 4 Word Beroemd:
    1) Het schilderij aan de muur is anders
    2) Op de bijzettafel staat geen plant
    3) De kleur van de zitting van de grote stoel is anders
  • Suzie11Suzie11 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Voor De Sims 4 Magisch Rijk:
    1 De tafelpoot van de tafel waar de plant op staat is een andere kleur
    2 Naast het toetsenbord van de computer ligt een ander object
    3 Er staat een lamp op het bureau voor de boekenkast
  • SpookdiertjeSpookdiertje Berichten: 6 Brabbelende Baby
    april 2020 aangepast
    Oh haha! Had niet goed gekeken, ik heb al eerder een code gewonnen dus ik kan niet meer meedoen! :smile:
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ik ben weer te laat :|
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @sandralafebre , vaker kijken. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Spookdiertje schreef: »
    ik heb al eerder een code gewonnen dus ik kan niet meer meedoen!
    Volgens mij kun je gewoon weer meedoen hoor, zowel hier als op Answers HQ als daar een giveaway gaande is. Zelfs als je een pakket al hebt, dan kun je proberen er een code voor te winnen want misschien ken je iemand die je daar blij mee kunt maken. De regel "Je kunt op meerdere vragen een antwoord geven, maar je kunt maar 1 code winnen" geldt bij mijn weten dan ook per giveaway.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    SimLibby schreef: »
    Spookdiertje schreef: »
    ik heb al eerder een code gewonnen dus ik kan niet meer meedoen!
    Volgens mij kun je gewoon weer meedoen hoor, zowel hier als op Answers HQ als daar een giveaway gaande is. Zelfs als je een pakket al hebt, dan kun je proberen er een code voor te winnen want misschien ken je iemand die je daar blij mee kunt maken. De regel "Je kunt op meerdere vragen een antwoord geven, maar je kunt maar 1 code winnen" geldt bij mijn weten dan ook per giveaway.

    Is dat zo?
    Want mijn zusje zou ook wel een code willen maar met 7 kinderen die thuis studeren of die ze zelf les moet geven, is er of geen tijd, of geen computer vrij.
    Aangezien ik wel de beschikking heb over een computer en meer tijd dan zij heeft, kan ik wel zo nu en dan neuzen.
    En dan zou ik dus een code kunnen winnen.

    @EA_Jason , kan jij hier antwoord op geven?

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Maar natuurlijk @Deborah :)

    Je kunt maar 1 code winnen per topic, maar je mag nog steeds meedoen met de giveaways in de andere topics.

    Wat @SimLibby zei klopt dus inderdaad.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top