Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Huishouden naar ander spel?

EmvdigEmvdig Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hoi, ik ben net begonnen met mij huishouden van 1 persoon. Nu had ik er een extra huishouden bij gemaakt, maar die krijg ik niet in hetzelfde spel (2 afzonderlijke spellen zijn het als het ware). Ze staan ook niet in het menu huishoudens. Kan ik het grote huishouden (zie foto) nog in het andere spel krijgen zodat ze langs kunnen komen/af kunnen spreken met mijn hoofdhuishouden (1 persoon)?

Reacties

  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ja dat kan. Ga naar het spel met het huishouden dat je in een andere wereld wilt plaatsen. Ga naar het bewerken van het huishouden dat je wilt kopiëren. Sla het huishouden op in je bibliotheek. Dan kan je het in je nieuwe wereld weer ergens erbij plaatsen.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Emvdig Als je meerdere spellen speelt of hebt gespeeld dan kan je ze wel mengen maar dan moet je jouw huishoudens eerst opslaan in je eigen bibliotheek. Die vind je in Creëer Een Sim onder het icoontje van de map rechts bovenin. Daarna kan je in de modus werelden beheren een huishouden uit je eigen bibliotheek laten verhuizen naar de huizen in de wereld die je kiest. Let er wel op dat je in sommige gevallen een cheat moet gebruiken omdat de huizen vaak meer kosten dan je huishouden bezit. Kijk voor die cheats even op de site van Libby: https://www.simsexpressie.nl/bibliotheek.html
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top