Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Inspiratie nodig!

HappelsapHappelsap Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hey allemaal!
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen...
IK HEB TOTAAL GEEN INSPIRATIE MEER!!!!
heeft iemand een paar ideetjes om mijn gameplay wat op te fleuren want ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen doen....
nog een leuke dag allemaal ;)

Reacties

  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Wat ook leuk is, is houten meubels en houten standbeeldjes maken met een houtbewerkingsbank. Heb je dat al eens geprobeerd?
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Lijkt mij sterk dat je echt alles wat De Sims 4 te bieden heeft, al eens hebt gezien en gedaan, @Happelsap.
    Beantwoord de vragen en acties die je normaal zou doet, juist met het tegenovergestelde.

    Zijn er nog uitbreidingen die niet hebt en daarmee het spel verder kan aanvullen?

    Bekijk op internet afbeeldingen en video's met uitdagingen en creaties die door anderen zijn gemaakt. Brengen die je misschien op nieuwe ideeën?


    Speel eens een ander spel. Een boek lezen of naar buitengaan kan natuurlijk ook...

  • HappelsapHappelsap Berichten: 4 Brabbelende Baby
    sandralafebre schreef: »
    Wat ook leuk is, is houten meubels en houten standbeeldjes maken met een houtbewerkingsbank. Heb je dat al eens geprobeerd?

    oja....goed idee :)
  • HappelsapHappelsap Berichten: 4 Brabbelende Baby
    RSZ schreef: »
    Lijkt mij sterk dat je echt alles wat De Sims 4 te bieden heeft, al eens hebt gezien en gedaan, @Happelsap.
    Beantwoord de vragen en acties die je normaal zou doet, juist met het tegenovergestelde.

    Zijn er nog uitbreidingen die niet hebt en daarmee het spel verder kan aanvullen?

    Bekijk op internet afbeeldingen en video's met uitdagingen en creaties die door anderen zijn gemaakt. Brengen die je misschien op nieuwe ideeën?


    Speel eens een ander spel. Een boek lezen of naar buitengaan kan natuurlijk ook...
    RSZ schreef: »
    Lijkt mij sterk dat je echt alles wat De Sims 4 te bieden heeft, al eens hebt gezien en gedaan, @Happelsap.
    Beantwoord de vragen en acties die je normaal zou doet, juist met het tegenovergestelde.

    Zijn er nog uitbreidingen die niet hebt en daarmee het spel verder kan aanvullen?

    Bekijk op internet afbeeldingen en video's met uitdagingen en creaties die door anderen zijn gemaakt. Brengen die je misschien op nieuwe ideeën?


    Speel eens een ander spel. Een boek lezen of naar buitengaan kan natuurlijk ook...

    haha ja....ik zou eigenlijk eens naar buiten moeten gaan
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Wat ik ook vaker doe: ik blader door mij ééndelige encyclopedie (een van de laatste gedrukte ik meen uit 2006), en ik pik er een willekeurige pagina uit. Er staat altijd wel een plaats bij. Dan zoek ik op internet naar de bezienswaardigheden van die plaats, en dan kijk ik naar de gebouwen die erbij staan. Vaak vind je dan originele ontwerpen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top