Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vrouwen achter De Sims - Q&A

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
maart 2020 aangepast in De Sims 4
Sul sul Simmers, en een fijne International Women’s Day!

We zijn super blij om iedereen die zich als vrouw identificeert in het zonnetje te zetten, vooral onze spelers! Dankzij jullie is deze community veruit het beste in gaming (en we zijn totaaaaal niet bevooroordeeld). We willen jullie de kans geven om wat meer te leren over de vrouwen achter De Sims 4, namelijk onze vrouwelijke SimGuru’s!

Tijdens de komende dagen houden we dit topic open zodat jullie vragen aan hen kunnen stellen. Leer meer over deze SimGuru’s, vraag over hun ervaringen als vrouw zijnde, neem al hun wijsheid op - ze hebben een hoop om te delen! Onze SimGuru’s zullen zo veel mogelijk vragen beantwoorden en aan het einde van de maand plaatsen wij hun antwoorden.

bblq0jokge94.png

Terwijl je ongeduldig wacht op hun reacties, willen wij dit moment pakken om alle geweldige vrouwelijke Sims die jullie hebben gemaakt erkennen! Gebruik dit topic om jullie favorieten te delen, leg uit waarom jullie van ze houden en misschien kunnen jullie andere spelers inspireren om de grenzen te verleggen met hun eigen Sims.

Keer eind maart terug om de antwoorden te lezen op jullie vragen!
Post edited by EA_Mai on

Reacties

  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Hey iedereen,

    We sluiten dit topic in het komende uur. Mocht je nog een vraag willen stellen, dan is dit jouw laatste kans! :wink:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hebben we Nederlandstalige SimGuru's?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    @Deborah Ik zal jouw vraag doorgeven aan het team :)

    Voor nu is het topic gesloten en alle vragen worden doorgestuurd naar onze vrouwelijke SimGuru's. Wanneer ik alle antwoorden heb, zal ik ze natuurlijk met jullie in dit topic delen!
Deze discussie is gesloten.
Return to top