Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Homo/lesbi koppel

NvdpNvdp Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hallo
Ik wil graag 2 mannen laten romantisch doen en zorgen dat ze trouwen enzo
Maar dat lukt niet ik heb alleen maar de knop van aardig doen enzo
Is er een cheat voor?
(Sims 4 op laptop)

Reacties

  • Opties
    NvdpNvdp Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Ik heb het nog eens getest
    En ik kan wel 2 vrouwen maar geen 2 mannen
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Nvdp daar is een cheat voor! Maar eerst even een vraag: 'wonen de mannen samen in een huis? Zo ja dan is het heel eenvoudig.

    In het spel klik je ctrl, shift en c tegelijk aan dan verschijnt er linksboven een wit veld. Plaats daar je cursor in en je toetst in 'testingcheats on' zonder de aanhalingstekens. Daarna plaats je nog een keer je cursor in dat veld en toetst: 'cas.fulleditmode' ook weer zonder de aanhalingstekens.

    Dan ga je met een van de Sims uit het huishouden naar een spiegel of kast en je klikt op 'Sim aanpassen'. Als je in creëer een Sim bent zal je een van de mannen de mogelijkheid moeten geven om zwanger te worden. Je kan er ook voor kiezen om hem dan gelijk zittend te laten plassen.
    Eigenlijk maak je met deze cheat een soort beginsituatie. Bijna alsof je opnieuw een Sim creëert.

    Als je daarna geen cheats meer wilt gebruiken klik je weer ctrl, shift en c tegelijk aan en typt in het veld linksboven 'testingcheats of', ook weer zonder de aanhalingstekens.

    Als de mannen niet in een huis wonen zal je moeten kiezen wie van de twee zwanger kan worden.
    Veel succes ermee.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    NvdpNvdp Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Danku!
  • Opties
    NvdpNvdp Berichten: 4 Brabbelende Baby
    @trismagistos
    Het lukt nog steeds niet met de 2 mannen.
    En ik kan de mannen niet laten trouwen of romantisch doen
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Nvdp als de cheat niet werkt dan is er wel een modificatie beschikbaar. Google eens MC command center die modificatie werkt vast en zeker.
    Veel succes.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Wat raar.
    Ik kan altijd alles romantisch laten doen, voorwaarde is wel dat ze elkaar aardig vinden (het groene balkje moet al wel voor een deel gevuld zijn)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top