Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan nergens meer op klikken tijdens spelen..

kimjannekekimjanneke Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hoi!

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Sinds gisteren kan ik nier meer 'spelen' in de Sims. Bouwen werkt en sim creëren werkt ook.
Ik kan alleen niet meer spelen. in het spel kan ik niet meer op voorwerpen klikken, als ik er met de muis op ga staan lichten de voorwerpen wel op maar wanneer ik klik krijg ik geen menu meer met actie keuzes.
Het licht niet aan mijn muis, want ik kan buiten de Sims wel gewoon klikken.

Ik speel ook niet met mod of CC. Ook het spel heb ik gisteren al een gerepareerd.
Wanneer ik een nieuw spel start of een andere sim in de wereld kies heb ik hetzelfde probleem en kan ik dus niet spelen.
Iemand die dit misschien ook ooit heeft gehad en eventueel weet hoe ik mijn spel weer normaal krijg?

Alvast bedankt!

Reacties

  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Had je ook dan De Sims (?) map eerst hernoemd en de cache van Origin gewist voordat je ging repareren, @kimjanneke?
    Betreffende map van De Sims zal je terugvinden in je Documenten en dan in de map "Electronic Arts" genaamd.
    Cache van Origin wissen doe je zo: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

    Ook zou je het eens met een andere muis kunnen proberen.
    Verder kan je nieuwe gebruiker met Administrator rechten maken en daarmee je dan aanmelden, om het nog eens proberen.


    Groetjes.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    februari 2020 aangepast
    @kimjanneke Heb je een Windows pc of een Mac? Het antwoord op die vraag is heel bepalend voor de oplossingen die je zal krijgen. Als je jouw probleem eens wil aankaarten op de pagina van Answers HQ van EA: https://answers.ea.com/t5/Answers-HQ-Nederlands/ct-p/Answers-HQ-Nederlands dan kunnen er meer mensen naar kijken. Als je dan ook wat meer gegevens opschrijft dan wordt het ook gemakkelijker om een goede oplossing te bedenken.
    Wie weet kom ik je vraag daar nog tegen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Grafische instellingen wijzigen, @kimjanneke. Schermresolutie eens op 1024x768 zetten. Start spel in venster-mode.

    Je vraag vermelden op EA Answers HQ Nederland, voor een sneller antwoord.
  • kimjannekekimjanneke Berichten: 4 Brabbelende Baby
    RSZ schreef: »
    Had je ook dan De Sims (?) map eerst hernoemd en de cache van Origin gewist voordat je ging repareren, @kimjanneke?
    Betreffende map van De Sims zal je terugvinden in je Documenten en dan in de map "Electronic Arts" genaamd.
    Cache van Origin wissen doe je zo: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

    Ook zou je het eens met een andere muis kunnen proberen.
    Verder kan je nieuwe gebruiker met Administrator rechten maken en daarmee je dan aanmelden, om het nog eens proberen.


    Groetjes.

    Origin Cache wissen heeft gewerkt! bedankt!
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Graag gedaan, @kimjanneke.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top