Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek

EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
Hoi allemaal!

Laatst kreeg ik een bericht van origin waarin het volgende stond: ''Origin vervangt de sociale infrastructuur. Tot 30 januari kunnen gebruikers met Origin-béta geen gebruikers buiten de béta zien of met ze communiceren. Bétagebruikers kunnen altijd terug naar een gewone versie.''

Sindsdien zijn mijn game en bibliotheek helemaal leeg. En kon ik weer overnieuw beginnen.
Nu ben ik opnieuw begonnen, maar ik kan niets opslaan in mijn bibliotheek, qua zelfgemaakte costum content.

Heeft dit met mijn béta origin te maken, zo ja, hoe keer ik terug naar de normale versie?
Ik zou graag weer mijn costum content online willen zetten!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groetjes, Emma

Reacties

  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Heb je je afgemeld bij Origin en weer opnieuw aangemeld? Dan heb je gelijk de nieuwe Origin versie en maak je deel uit van die nieuwe structuur.
    De Sims galerie kan je nu volgens mij alleen nog openen via de Sims zelf en via: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery. Je eigen bibliotheek is alleen nog beschikbaar om te uploaden en te downloaden als je de laatste update hebt: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/patch-11620.
    Als je met de Legacy Edition speelt zijn de galerie en de nieuwste uitbreidingen niet (meer) beschikbaar.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @trismagistos hartelijk bedankt voor je hulp, ik heb mij afgemeld, weer aangemeld en toen de update geïnstalleerd.
    Alleen begrijp ik nog niet hoe het werkt met mijn bibliotheek.. Als ik bijv. een kamer wil opslaan in mijn bibliotheek, krijg ik nog steeds een foutmelding dat hij niet kan worden opgeslagen...

    Enig idee wat ik nog kan doen?
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 sla je de kamers en andere onderdelen op via de Sims 4? In de optie in bouwen bij het mapje bovenin? Want dat is de aangewezen plaats voor die onderdelen. Sims, families en huishoudens kan je opslaan via CES (Creëer Een Sim)
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @trismagistos Ja dat doe ik altijd haha. Maar ik krijg steeds deze tekst, ''Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van deze kamer in Mijn bibliotheek.''
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @EmmaKuiper64 Heb je al geprobeerd om kamers op te slaan zonder cc of mods? Stel je vraag ook eens op Answers HQ van EA. Daar helpen we elkaar en zijn we met meer Simmers. Een van de opties die we meestal voorstellen is om het spel via Origin te repareren. Als je dat doet, maak dan van te voren wel even een backup van de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Een andere optie is om de map Mods even op je bureaublad te zetten en je spel te testen Of verwijder je localthumbcache.package uit bovengenoemde map. Meestal is het oplossen van dit soort technische problemen afhankelijk van de diagnose die we kunnen stellen aan de hand van de informatie die wordt gegeven.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @trismagistos Ik heb een backup gemaakt, en localthumbcache.package uit de map verwijderd. Toen kon ik inderdaad wel dingen in mijn bibliotheek opslaan. Maar toen was ik een bed kwijt die bij een uitbreidingspakket hoort... Toen heb ik localthumbcache.package er weer in geplaatst. Het bed was terug. Maar ik kan nu weer niets opslaan...
  • EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    En de mods map heb ik helemaal leeg gehaald>
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Aangepaste inhoud / modificaties veroorzaken vaak vele problemen die je kan tegenkomen met het spelen en het starten van het spel. Ze worden niet ondersteund.Verwijderen zal niet werken, omdat ze dan vaak nog restanten kunnen achterlaten.
    Je dient het spel opnieuw in te stellen, daarna pas repareren.

    Als je een kinderaccount hebt, dan kunnen bepaalde acties en functies niet mogelijk zijn.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    RSZ schreef: »
    Aangepaste inhoud / modificaties veroorzaken vaak vele problemen die je kan tegenkomen met het spelen en het starten van het spel. Ze worden niet ondersteund.Verwijderen zal niet werken, omdat ze dan vaak nog restanten kunnen achterlaten.
    Je dient het spel opnieuw in te stellen, daarna pas repareren.

    Als je een kinderaccount hebt, dan kunnen bepaalde acties en functies niet mogelijk zijn.

    Dat probleem is allang opgelost RealSimmor0! Een beetje mosterd na de maaltijd vind je ook niet!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top