Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

auto-meubilair?

sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
Is er ergens een soort van auto-furnish mod zodat je zelf de kamers niet meer hoeft te meubileren? Ik bedoel dat je met één klik een lege kamer compleet kunt vullen met behang, vloerbedekking, muurdecoraties en andere spullen. Kun je lege huizen eventueel door geplaatste npc's laten meubileren (tot nu toe is me dat niet gelukt. Ik maak dan een huis, leeg, en plaats er dan een gezin in, maar die doen ook niks aan het meubilair).

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Nee, dat gaat niet. Of er een mod is die doet wat jij omschrijft, het lijkt me sterk. Wat je wel kunt doen is kant-en-klaar ingerichte ruimtes gebruiken, te vinden in Bouwen. Die zijn volledig gemeubileerd en klaar voor Sims om in gebruik te nemen. Nu heb ik al een tijdje TS4 niet meer gestart maar de laatste keer dat ik speelde had je ingerichte ruimtes voor de Badkamer, Keuken, Slaapkamer, Woonkamer, Eetkamer, Studie, Kinderkamer, Buiten, Carrières en Diversen. Hoe meer TS4 uitbreidingen, gamepacks en accessoires pakketten geïnstalleerd, hoe meer ingerichte ruimtes je in je spel hebt. Je kunt hiernaast ook ingerichte ruimtes van De Galerie downloaden voor in je spel of je zelfgemaakte ingerichte ruimtes opslaan in je Bibliotheek en/of delen met De Galerie.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ja, maar dat wist ik natuurlijk al. Ik vraag me af of het technisch gezien mogelijk is zo'n mod te maken. Als dat zo is, zal het wel super omslachtig zijn om te programmeren.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Misschien is het ook een leuk idee voor Maxis zelf om dit als nieuwe functie aan het spel toe te voegen. En dan in gradaties: 0% gemeubileerd, 25,50,75 en 100%.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top