Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Leukste Sims 4 Expansion packs! :)

SimsGirlxSimsGirlx Berichten: 21 Pruttelende Peuter
Heyhey, ik ben dus opzoek naar een leuke expanion pack. Ik weet alleen niet precies welke echt leuk zijn. Ik heb al op internet wat opgezocht, maar ik heb niet veel gevonden haha. Welke packs raden jullie aan? En wat zijn de leukste kenmerken? Laat me weten a.u.b! :smile:

Reacties

  • Opties
    SimsGirlxSimsGirlx Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    SimsGirlx schreef: »
    Heyhey, ik ben dus opzoek naar een leuke expanion pack. Ik weet alleen niet precies welke echt leuk zijn. Ik heb al op internet wat opgezocht, maar ik heb niet veel gevonden haha. Welke packs raden jullie aan? En wat zijn de leukste kenmerken? Laat me weten a.u.b! :smile:

    Oja, mijn interesse ligt vooral bij aan het werk of beleef het samen, ik zit weer eens te twijfelen :)
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Hi, ik weet niet of ik te laat ben???
    Persoonlijk vind ik stedelijk leven en beleef het samen het meeste toevoegen. Bij beleef het samen heb je een discotheek, een dansmachine trait en kan je clubs oprichten B) bij stedelijk leven heb je buren die in hetzelfde flatgebouw wonen en een stad :) ik zou niet kunnen kiezen tussen de 2. Ze hebben alle twee leuke kleding en mooie meubels.
    Groetjsss
  • Opties
    MeikiiMeikii Berichten: 11 Brabbelende Baby
    mijn persoonlijke favoriet is sims cats and dogs, het geeft echt heel veel nieuwe mogelijkheden!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top