Niet online kunnen

Noekie1999Noekie1999 Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem. Ik heb al een lange tijd de sims 4 en nooit problemen er mee gehad. 3 weken geleden moest ik een update doen waardoor de opmaak van de sims ook anders werd na die update. Nu is alles weg al mijn huishoudens etc sinds die update. Ook dat vind ik nog niet zo erg maar ik kan helemaal niet meer online komen zodat ik in de galerij kan. Ik ben op orgin online ik snap er helemaal niks van. Ook is er geen knop meer van community in mijn galerij. Kan iemand mij hiermee helpen? Iemand ook dit probleem?

Reacties

• Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Ik denk dat je een oudere mac laptop/ pc hebt? Er is een grote update geweest waardoor er veel verandert is voor Mac spelers. De aanbevolen settings zijn verandert voor de Sims. Als het goed is heb je ook de legacy edition moeten downloaden om het spel te blijven spelen of misschien moet je dat doen om in de galerij te kunnen? (Ik speel niet op Mac dus heb geen idee)
  • kikiofzokikiofzo Berichten: 1 Brabbelende Baby
    2 januari aangepast
    hallo Noekie1999, ik heb op dit moment precies het zelfde probleem. is het bij jou alweer goed? wil je het mij dan vertellen ? :blush: vind op het internet er niks over namelijk.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 102 Koddige Kleuter
    @kikiofzo en @Noekie1999 in oktober 2019 is er, voorafgaande aan de speluitbreiding Studentenleven een patch/update geweest waardoor je op een aantal computers de Sims 4 daarna niet meer via Origin kunt spelen.
    Wel kan je als je de legacy versie van de Sims 4 heb gedownload de spelonderdelen die zijn uitgebracht tussen september 2014 en oktober 2019 gewoon blijven gebruiken. Het nieuwe uitbreidingspakket: Studentenleven is alleen beschikbaar voor de krachtigere pc's en mac's.
    Hier kan je lezen waar je computer aan moet voldoen: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/. Er is ook een online tool waarmee je direct te weten komt of je de Sims 4 kan spelen.
    Dat heeft allemaal ook gevolgen voor de online galerie van Origin. Na die update is deze alleen beschikbaar voor de krachtigere computers. Meer informatie kan je ook vinden op: https://help.ea.com/nl/
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top